Vad tror du om säsongsavslutningen? Jag satsar på att gå upp med ECC, men det kommer att bli tajt. Kanske skulle förestärka strax och göra en liten extrasatsning. ECO fortsätter på träningsspåret (två pop på outside defense idag)
Han ser ju riktigt grym ut! Tycker definitivt att 12 borde räcka. Har du tänkt behålla eller sälja?Jag har meddelat i V885-forumet att vi flyttat hit, men han loggar ju inte in så ofta längre.
Han ser ju riktigt grym ut! Tycker definitivt att 12 borde räcka. Har du tänkt behålla eller sälja?Jag har meddelat i V885-forumet att vi flyttat hit, men han loggar ju inte in så ofta längre.Tror du det? Isf borde jag ju sen kunna nöta inside? Eller ska han få lite mer outside? Varför inside beror på hans längd som r lite effektivare för inside-träningen.Ok. Vi håller tummarna!
Han ser ju riktigt grym ut! Tycker definitivt att 12 borde räcka. Har du tänkt behålla eller sälja?Jag har meddelat i V885-forumet att vi flyttat hit, men han loggar ju inte in så ofta längre.Tror du det? Isf borde jag ju sen kunna nöta inside? Eller ska han få lite mer outside? Varför inside beror på hans längd som r lite effektivare för inside-träningen.Ok. Vi håller tummarna!Jag skulle nöta inside om jag var du!
Ja, SF, men med PF-inriktning.