BuzzerBeater Forums

BB Poland > U21 - Przemówienia kandydatów

U21 - Przemówienia kandydatów (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: m4ti_
This Post:
00
109441.2 in reply to 109441.1
Date: 9/8/2009 9:15:31 AM
Overall Posts Rated:
2121
Witam,

Odkąd interesuję się kadrą i skautingiem założyłem sobie cel/marzenie którym jest prowadzenie reprezentacji, założenie te próbowałem zrealizować 2 sezony temu ale od początku nastawiałem się właśnie na te wybory w tym sezonie.

O mnie...

Niektórzy pamiętają lub nie ale mam na imię Mateusz. Jestem studentem na kolejnym już roku Elektrotechniki na Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Tarnowie. Studia nie są takie tragiczne więc jest sporo czasu na inne rzeczy w tym i BB;]. To są już moje drugie podejście do objęcia kadry młodzieżowej. Ostatnie wybory przegrałem 13 głosami mam nadzieję, że tym razem wynik będzie znacznie lepszy. Poza studiami trenuje piłkę nożną w lokalnym klubie chodź pewnie koszykówka była by bardziej odpowiednią dyscypliną apropo wyborów:).
Zabawę z BB zacząłem od 4 sezony trafiając do 4 ligi, teraz jestem 3 wiec minimalny ale progres jest. Jak to mówią:"powolutku aż do s(k)utku";].

Niektórzy też kojarzą mnie z organizowania najlepszego prywatnego pucharka w BB Prawie Jak 3B, którego jestem autorem i organizatorem razem z Mr.Presidentem i kiedyś z Mack10.

Ja i kadra...

Z kadrą "mocno" jestem związany już ponad 4 sezony. Na początku było to skautowanie C oraz PF z niższym potencjałem. Od 3 sezonów opiekują się naszymi obwodowymi SG oraz PG którzy uważam, że będą motorem napędowym reprezentacji. Dzięki zaangażowaniu managerów to naszych obwodowych muszą się obawiać inne kraje a nie odwrotnie.

Ponad to po raz kolejny zorganizowałem akcję Łowimy Perełki(98744.1), dzięki której udało się nam kilku graczy uratować przed "śmiercią" i sprawić aby zawodnicy byli trenowani tak jak powinni. Czy taka akcja była potrzebna? Na pewno tak i mam nadzieję, że przyniesie pożytek naszej reprezentacji.