BuzzerBeater Forums

BB Suomi > National Team Speeches / Vaalipuheet

National Team Speeches / Vaalipuheet (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
109474.2 in reply to 109474.1
Date: 9/8/2009 2:07:39 AM
Overall Posts Rated:
587587
Tämä puu on vaalipuheille, yksi per ehdokas. Ei keskustelua.

Säännöt: (109473.1)
Vaaliväittelyt: (109475.1)

This Post:
00
109474.3 in reply to 109474.2
Date: 9/8/2009 9:07:58 AM
Overall Posts Rated:
44
Moi, äänestäkää Mr.Eliteä Suomen U21 maajoukkueen vaaleissa. Minulla on runsaasti kokemusta buzzernbeaterista ja lupaan menestystä maajoukkueelle jos pääsen manageriksi. Vote Me!


Mr.Elite/BC Elite/Suomi

This Post:
00
109474.4 in reply to 109474.3
Date: 9/8/2009 9:20:56 AM
Overall Posts Rated:
2626
Tervehdys jälleen kerran. Pitkän harkinnan jälkeen ajattelin laittaa jälleen madon koukkuun ja katsoa vieläkö saisin jatkoa aikaa projektille. U21-joukkueen edesottamuksia seuranneet tietävät ja tuntevat jo saavutukseni ja saavuttamattomuuteni, joten ei niistä sen enempää.
Jos jatko pesti suotaisiin, niin tulisin jatkamaan pitkälti samalla linjalla, jolla nyt ollaan menossa. Suuria saavutuksia ei vielä ole saavutettu, mutta joukkueen pohja alkaa olemaan kohdallaan kiitos valmentajien, jotka ovat jaksaneet treenata potenttiaalisia ehdokkaita.
Omaksi vahvuudekseni katson ilman muuta kokemuksen ja jo joukkueessa olevien pelaajien taitojen tuntemisen.
Ainakin koetan olla jatkossakin aktiivinen ja kertoa missä mennään ja miltä tuntuu ja mielestäni olen onnistunutkin kohtuullisesti kertomaan ajankohtaisista asioista.
Toivon onnea kaikille kisailijoille ja paras mies voittakoon (tai miksei vaikkapa nainen).
-
-Oldtimer-

From: Pleksi
This Post:
00
109474.5 in reply to 109474.4
Date: 9/10/2009 3:57:31 PM
Trauma Basket
II.4
Overall Posts Rated:
2828
Second Team:
PTSD Basket
Terve taas täältä suunnalta. Jälleen kerran olen valmiina asettumaan taistoon valmentajan paikasta.
Ilmeisesti kukaan ei ole kunnolla vielä uskaltautunut lähteä haastamaan Oldtimeria, joten päätin yrittää vielä kerran. Toki minulla ei ole etukäteistietoa joukkueen pelaajien tasoista varsinaisesti, mutta jos minut valitaan olen valmis hankkimaan pelaajista tietoa niin paljon kuin mahdollista.

Mielestäni on aika lopettaa Oldtimerin dynastia u21:n peräsimessä, ja vaihtaa naamaa sielläkin suunnalla. Hänen työtään viime kaudella on tosin vaikea peitota, mutta tarkoitukseni on tehdä parhaani ja saavuttaa lähelle hänen viime kauden suoritusta. Kokemusta itseltäni ei puutu, sillä tuleva kausi tulee olemaan jo 7 kausi BB:tä omalta osaltani. Joukkueen runko tulisi varmasti pysymään aikalailla samantapaisena ja taktiikoita tulisin kokeilemaan joukkueen taitojen puitteissa. Ja joukkue tulee saamaan logon jos minut valitaan.

Tosiaankin paras pelaaja voittakoon