När det gäller diskussion kring spelare så känns det besvärligt då man inte i forumet utan tillåtelse vill delge spelarnas styrkor och svagheter. Skulle givetvis kunna fråga spelarens manager men det tycker jag är överdrivet. Diskuterar gärna taktiska val m.m. men vill helst undvika posta vilken taktik jag spelar före match då jag är helt säker på att många lag faktiskt kollar forumet för att se vad man ska spela. Det jag brukar göra är att summera hur motståndarlaget brukar spela för att ge underlag på vad jag väljer spelare ifrån. Den som följer landslaget väl kan också utläsa därifrån hur jag använder olika spelare och hur jag resonerar men tyvärr sällan före match.
Första delen har jag inga synpunkter på. Det sista däremot kan jag förstå hur du tänker men jag tror det är överdrivet. Väldigt få matcher som skulle avgöras på det sättet iaf av de jag sett. Vi är oftast så mycket bättre eller så mycket sämre attt det gör mindre skillnad. Dessutom föredrar jag en diskussion kring laget framför att laget vinner. Men så har ju jag iof inte mycket att förlora på det.
Skulle även tycka att BB kunde visa spelarna i landslagen så kunde man få extra mycket exp eller något som komp(då menar jag märkbart mer). Då skulle iof kanske inte han med 1 i handling och passing platsa i landslaget, men borde han det?