Unha vez mais Galicia quere mostrarse pioneira en iso de organizar cousas en BB. Para empezar fomos os primeiros en organizar unha Copa dunha comunidade autónoma, gracias á iniciativa de Alexenko. A partires de aí, outras como Cataluña, Andalucia ou Asturias seguiron os nosos pasos. Agora queremos dar un pasiño mais en achegar BB a Galicia ou Galicia ao BB, como queirades velo mellor, e entre Alexenko e mais eu estamos a preparar o debut da selección galega. Tendo en conta a dificultade que isto conleva estamos a preparar un listado de normas para disputar unha especie de amigabel contra Cataluña (hai que dicir que g3rjo está colaborando connosco á hora de pulir as normas definitivas). Agardo que nestes días, aproveitando o parón polo Allstar, teñamos todo concretado para amosarvos como imos a disputar ese histórico encontro. Polo de pronto o que vos pedimos e a vosa colaboración para formar un bo staff. Necesitamos buscar o maior número de managers galegos que pululan por BB para implicalos no proxecto. Nesta ocasión os seleccionadores seremos Alexenko e mais eu Fernando Vázquez (Alexenko por iso de que é mais novo e corre mais pola banda) e Arsenio Iglesias (eu por iso das canas), pero para vindeiros partidos estamos estudiando algunha idea interesante á hora de elexir seleccionador. Así que o que teña ganas de facer realidade o debut da Irmandiña en BB que deixe un mensaxe neste foro. En breve irei adiantando informacións.
E aproveito para pedirvos que entre todos fagamos campaña para que moitos mais managers galegos se pasen por este foro e poidamos facerlle un anaco cada vez mais grande ao galego neste xogo.
Un sentimiento, unos colores, una pasión: CHORIMA BASKET