BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB Nederland > RSB-CUP Finale RIC vs DP
Back to the Sneak Peek
BB Nederland
BB-Patrick!!!
25
BB-Patrick?
7
Princeton
3
RSB - 8e FINALES SEIZOEN 11
1
RSB-CUP Finale RIC vs DP
26
Hello!
3
B3 s11
52
TV contracten
25
onderlinge transfers
2
CLOSED
1
Ranking in Nederland
15
vriend
2
u21-Kroatie
4
PL - Nederland
115
Effect trainer
4
De Draft
43
NT Coach Nederland - Rijswijke...
270
National Team Debate Thread
13
National Team Speeches
3
Election Rules
1
<
>
Favorite Folders
RSB-CUP Finale RIC vs DP
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
Dionysos (1)
Uther (1)
Legen...Riceball...Dary! (2)
YsjeErbij? (3)
BB-Patrick (2)
Fangioforce (1)
The Hammer (2)
BGcc (1)
3point king (2)
rvb74 (1)
Maupster (4)
Tesse (1)
Arsjitekt (2)
Koenkampioen (3)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
The Hammer
This Post:
0
118534.1
Date: 11/12/2009 1:39:09 AM
Overall Posts Rated:
152
Deze voorbeschouwing wordt u aangeboden vanuit de regionale federatie: De Voorbeschouwing. Lijkt het jou leuk om mee te werken aan een constante stroom aan voorbeschouwingen? Meld je dan aan.
Goedeavond kijkers,
Vanavond bent u getuige van een historische wedstrijd! Er staat namelijk tussen alle scrimmage`s die er vanavond gespeeld zullen worden een bekerwedstrijd op het progamma, en niet zomaar een nee het is de Finale van de RSB-CUP!(RikSmitsBokaal).
Ik zal de teams even aan jullie voorstellen, aan de linkerkant van het veld zult U vanavond het team zien spelen van coach Riceball,zins seizoen 2 actief als coach van Got Rice?. Hij heeft als coach al vele titeels binnen weten te slepen! Al 4 keer werdt het team Kampioen van Nederland en al een keer eerder werdt de RSB-CUP binnen gesleept! Elk jaar weet Riceball weer een waardig team bij elkaar te kopen en dat leide dus tot al veel successen!
En dan nu tegenstander van Got Rice?, spelend aan de rechterkant vind U het team van Maupster, zins seizoen 4 actief als coach van de Dutch Pacers. Maupster sleept al een keer eerder de Beker binnen met zijn team en is pas eigenlijk de laatste 2 seizoenen een groot team geworden wat mede leide tot promotie naar de DBA Pro A. Ook Maupster heeft een zeer goed team, alleen in vergelijking met Riceball koopt Maupster zijn spelers niet maar traint hij ze eigenhandig. En nu even de trainers zelf aan het woord over de wedstrijd van vanavond.
Coach Riceball van Got Rice?:
Ik denk dat dit een moeilijke wedstrijd wordt voor mijn team. Vooral omdat de vorm van mijn spelers zeer matig zijn. Dit zal een grote impact hebben op het team. Bovendien is DP niet te onderschatten met zijn monster Nederlandse NTje. Ik denk dat DP over het algemeen toch een voordeel heeft. Ik hoop natuurlijk de Cup weer eens te winnen, maar met mijn huidige team weet ik niet of dat gaat gebeuren aangezien het nog niet compleet is. Hopelijk zal de gekozen tactiek helpen.
Coach Maupster van de Dutch Pacers:
Got Rice? is in mijn ogen altijd het te kloppen team, helemaal nu YsjeErbij een mindere periode heeft. Het team is ook niet voor niets sinds kort de nieuwe nummer één op de landenranking.
Dat Got Rice? het te kloppen team is, wil niet zeggen dat ik mij kansloos voel. Zn gehele selectie op een paar jonge jongens na verkeert in mindere gameshape, dus ik heb hoop.
Ik verwacht in ieder geval een echte wedstrijd die pas in het laatste kwart beslist gaat worden. En na de halve finale van vorig seizoen is het een extra belade wedstrijd. Got Rice? zal vast en zeker op revanche uit zijn.
Mijn mannen zijn er klaar voor!
Zoals beide coaches al aangeven het zal een zeer spannende wedstrijd worden vanavond, en doordat de Dutch Pacers in een betere vorm verkeren zal de wedstrijd heel spannend gaan worden en zal de opstelling doorslaggevend zijn.
Ik gok vanavond op de Dutch Pacers die het thuisvoordeel hebben vanavond en ik denk dat dat de doorslagg zal geven tot winst van de RSB-CUP.
Komt vanavond allemaal kijken, om 19:00 zal de wedstrijd van start gaan.
The Hammer, verslaggever van de Voorbeschouwings federatie.
Mark Unread
Ignore User
From:
YsjeErbij?
To:
The Hammer
This Post:
0
118534.2
in reply to
118534.1
Date: 11/12/2009 4:31:57 AM
Overall Posts Rated:
1
Mooie voorbeschouwing weer Hammer!
Succes heren!
Mark Unread
Ignore User
From:
GM-PatjeBono
To:
The Hammer
This Post:
0
118534.3
in reply to
118534.2
Date: 11/12/2009 9:17:26 AM
Overall Posts Rated:
506
Heel mooi!
Succes alle teams. Zien of Rice Bernard kan stoppen!
Mark Unread
Ignore User
From:
Maupster
To:
GM-PatjeBono
This Post:
0
118534.4
in reply to
118534.3
Date: 11/12/2009 9:40:47 AM
Overall Posts Rated:
284
Very nice Hammer! Volgens mij staan mn mannen nu pas echt op scherp
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
Mark Unread
Ignore User
From:
Tesse
To:
The Hammer
This Post:
0
118534.5
in reply to
118534.1
Date: 11/12/2009 11:27:58 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
525
Second Team:
The Milk
Leuk gedaan Hammer! Ik kan er vanavond niet bij zijn maar deze voorbeschouwing maakt het wel extra spannend om vannacht te checken wie het geworden is
.
Crunchy! If you eat fast enough
Mark Unread
Ignore User
From:
rvb74
To:
The Hammer
This Post:
0
118534.6
in reply to
118534.1
Date: 11/12/2009 1:03:57 PM
Overall Posts Rated:
17
leuk stukje hammer, alleen is er geen HCA...
ik gok op DP, prolongatie van de titel..
Mark Unread
Ignore User
From:
Legen...Riceball...Dary!
To:
rvb74
This Post:
0
118534.7
in reply to
118534.6
Date: 11/12/2009 1:16:26 PM
Overall Posts Rated:
0
Ik speel een m2m look inside :)
Mark Unread
Ignore User
From:
The Hammer
To:
rvb74
This Post:
0
118534.8
in reply to
118534.6
Date: 11/12/2009 1:22:32 PM
Overall Posts Rated:
152
Ja ik had daar niet aan gedacht toen ik de tekst schreef en toen ik net thuis was en de reactie`s las toen dacht ik laat ook maar lekker staan!
Succes mannen, het 1e kwawrt is nog voor Got Rice?
Mark Unread
Ignore User
From:
Maupster
To:
The Hammer
This Post:
0
118534.9
in reply to
118534.8
Date: 11/12/2009 1:44:39 PM
Overall Posts Rated:
284
Jammer zeg, Sit Wai geblesseerd en Bernard binnen 24 min al op 5pf, 4pf na 12 minuten al
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
Mark Unread
Ignore User
From:
Fangioforce
To:
The Hammer
This Post:
0
118534.10
in reply to
118534.1
Date: 11/12/2009 1:48:34 PM
Overall Posts Rated:
12
Je vergeet het linkje naar de wedstrijd voor de luie manager.
Verder natuurlijk een top voorbeschouwing.
Mark Unread
Ignore User
From:
Maupster
To:
Fangioforce
This Post:
0
118534.11
in reply to
118534.10
Date: 11/12/2009 2:16:09 PM
Overall Posts Rated:
284
Van der Linde een kwart later er ook uit wegens 6 pf's. Echt super jammer dat onze beste 2 mannen niet het einde halen
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images