@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Buzzerbeater ukebladFørste utgave.Leder:Velkommen til første utgave Buzzerbeater ukeblad. Vi er svært glade for å endelig kunne presentere første utgave av dette etterlengtede magasin, resultatet av lang tids knallhardt arbeide og mange kopper kaffe. (Med lang tid mener jeg minst en halvtime og minst to kopper kaffe.)
Vi har til hensikt å bli utgitt noenlunde en gang i uken og gi deg de nyhetene du trenger for å klare deg i en hektisk hverdag. I starten vil vi nok fortrinnsvis konsentrere oss om BLNO men håper å kunne dekke flere divisjoner dersom tilgangen på skribenter skulle øke. Foreløpig har ingen meldt seg men forsåvidt så er ei heller noen spurt.
Vi vil også benytte anledningen til å oppfordre leserene til å komme med tips, det være seg gode kamper, resultater, enkeltprestasjoner osv.osv.
Videre vil ukebladet inneholde sladder, spekulasjoner og ellers hva vi måtte finne på å trykke for å øke opplaget.
God fornøyelse!
Redaktør
Reiulf Rosenkrantz
************************************************************************************
Overganger: Ut:
EnGjengMedIdioter-->Kent Ask (Point Guard) $ 4 721 400.
Torshov Tigers-->Joan Santacana (Center) $ 955 000.
Northern Dragons--> Ignacio Armesto (Small Forward) $ 3 266 100.
Inn:
Olli Tuomikoski (Power Forward)-Kentheman BK $ 1 466 500.
Juan María Pirovano (Center)-Vallerud $ 3 671 000.
Lance van Essen (Small Forward)-Vito BK $ 2 800 000.
Aleksandar Nikolovski (Point Guard)-Northern Dragons $ 8 583 400.
Andre nyheter:
Cãtãlin Stefan fra Traktor Termograd har blitt kalt opp til det Rumenske landslaget. 23 åringen som nylig ble cupmester har i år et snitt på 17.8 poeng og 15.2 returer per kamp og leverer en av sine beste sesonger til nå.
*****************************************************************************************
Ukens intervju:Lance van Essen (Vito BK)
Du er nettopp hentet inn fra en nå konkurs nederlandsk bakgårdsklubb, hva håper du å bidra med for din nye klubb?:
Det er en ære å få spille for Vito BK, det må jeg bare få si med en gang. Det er åpenbart mye høyere nivå på spillerene her og jeg håper bare å bidra til at klubben gjør det bedre. Selv hadde jeg et snitt på 22 poeng per kamp i min forhenværende klubb og håper å bidra med scoring her også. Du snakker forbløffende godt norsk, hvordan kan det ha seg?
Hehe, det lærte jeg av Wenche Myhre. Jeg møtte henne en sommer jeg dro til Bayern på ferie da jeg var 18. Første gang på egenhånd. Wenche lærte meg mye, innkludert norsk. Wenche gjorde meg til mann. Er hun en del av grunnen til at du kom til Norge?
Ja. Jeg vil gjerne møte henne igjen... Jeg har aldri glemt den sommeren. Vet du hvor hun bor?Nei. La oss snakke om noe annet. Har du sett BLNO-kamper tidligere?
Nei desverre. Har ikke rukket det enda. Har blitt mest trening og forsøke å komme på plass i leiligheten.Til slutt, har du noe du vil si til våre lesere?
Call me, Wenche!************************************************************************************
Ukens Sladder: -Ligaens returkonge, Heiner Costa-Schott (Swordfishtrombones), har vært på forsiden av playgirl magasine som årets hotteste stud:
http://bildr.no/view/530518-Wenche Myhre nekter å kommentere hvorvidt hun noengang har vært en Mrs.Robinson.
-OddgeirF, manager for Grøa Allstars har flere ganger blitt observert på byen sammen med tidligere Idol deltaker Sandra Lyng-Haugen. Begge nekter å kommentere hvorvidt de er sammen eller ikke. BB-U kommer tilbake med mer om saken.
-Arne Skistad, tidligere spiller for Nøtterøy Funkadelics, rapporteres å nettopp ha kommet ut av rehab.
Tiden etter at jeg ble solgt var et helvette, uttaler en fortsatt bitter Skistad.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@