Hei
Ville bare takke for tilliten i sesong 9 & 10 som landslagssjef for Norge. Det er nå på tide med nye krefter som bærer laget videre. Det har vært blandede resultater i sesong 9 men en veldig fin sesong i sesong 10 noe som resulterte i at vi kvalifiserte oss for consolidation tournaments utslagsrunder hvor vi desverre nok en gang møtte Uruguay.
Føler jeg har gjort det jeg kunne, har ikke fått alle "skalpene" jeg ønsket men vi fikk da i det minste noen fine seiere mot Danmark, Slovakia og Australia som var rangert et godt stykke over oss. Det har vært bra for rangeringen vår og vi er nå på 49 plass etter at vi startet på 60 et eller annet når jeg tok over.
For øyeblikket så består stallen av 12 spillere da jeg ønsker at ny sjef skal ta ut de han måtte ønske, disse 12 regner jeg med som sikre kort mens noen av de som var i stallen forrige sesong helt klart blir tatt ut igjen.
Fra U-21 stallen i sesong 10 har jeg tatt opp Tore Engh og Tom Le, i tillegg til at 23 årige Myhre også får muligheten.
Ut foreløpig har: Stamnes, Läferberg, Ottem, Svensson, Haavi, Skov, Johnsen, Aaberg og Ask gått. Noen av disse kommer nok garantert inn igjen.
Det har vært en morsom tid å lede landslaget med kamper hver mandag og mange minutter med analyser av motstanderne. Jeg håper ny leder er veldig aktiv på forumet slik at vi nå for alvor får et miljø i BB rundt landslaget og diskusjoner.
Takk for meg.
Haagen ;)