Hopla, TIE-deal werd doorbroken met een CT, omdat Chucks Fave 5 het nodig achtte om te winnen met 12 verschil. HCA seems gone, maar nu is het over. Ik ga promoveren. En daarna heel hard lachen. It's over! Als je thuis met CT vs TIE slechts met 12 verschil wint, heb je zeker geen kans in de PO. Tot over 5 weken. I will get you.
Hopla, TIE-deal werd doorbroken met een CT, omdat Chucks Fave 5 het nodig achtte om te winnen met 12 verschil. HCA seems gone, maar nu is het over. Ik ga promoveren. En daarna heel hard lachen. It's over! Als je thuis met CT vs TIE slechts met 12 verschil wint, heb je zeker geen kans in de PO. Tot over 5 weken. I will get you.Hij kan toch ook normal gespeeld hebben? Dan is ie toch ook nog de enige die wilde winnen?
en ondertussen heeft Chuck Fave 5 een mooie optie genomen op HCA. ik hoop dat ze hem houden, en die kerel verslaan. zodat het he leren zal van TIEdeals voor te stellen / aan te nemen. mss tijd om aan de GM's voor te stellen dat TIE deals geraporteerd mogen worden, en indien dit gebeurt, de club een boete van 500.000$ opleggen? dan zal het rap gedaan zijn met die TIE deals..v