Den enda solklara matchen i konferenssemifinalerna känns som att det är Bissy mot GIF. Iofs kan man väl räkna med PN från Bissy vilket öppnar för en avlägsen skräll. I övrigt har så klart 1N störst chans till avancemang, men om man spelar PN mot Masen, så tror jag att Masen kan hugga matchen.
Det ser ungefär lika ut mellan mig och sku88an, men avståndet är mindre, så om jag spelar PN blir SBK favoriter att gå vidare. Den sista matchen mellan TEL och Sthlm är den jämnaste, men med TEL som svag favorit tack vare hemmaplan.
Jag tippar att 1N och ECC går vidare i Big 8, medan Bissy och Sthlm (minst en skräll måste man ju tippa och jag vill inte tippa på egen förlust så det blir den här) gör det från Great 8.
I konferensfinalerna blir det 1N och Bissy som vinner och väl där blir det en riktigt hård serie som Bissy vinner knappt i avgörande matchen.
I nedflyttningsmatchen, så klarar sig så klart NIL, medan GBG och Stuvsta står inför en riktig batalj. GBG har ett bättre lag, men det blir riktigt tufft. Tycker dock att GBG borde ro hem det och tippar därför det också.