Hola a tots. Us explico, ara tinc un entrenador de 4, però estic estudiant fitxar un de nivell 5. Seria una inverció important pel meu club, tant pel que haure de gastar per fitxar-lo, com pel seu sou. Però pel que tinc entès, tampoc es molt exagerada la diferencia entre un de nivell 4 i un de nivell 5.
El que voldria preguntar és a aquells mànagers que han fet el pas de tenir un entrenador nivell 4 a nivell 5 (o qualsevol que em pugui ajudar i sapiguí del tema), si s'hi han notat gaire amb els temps de millora d'habilitats?
el meu dubte bé més que res, xq soc un equip força novatilla i per tant l'economia, sense ser dolenta, no està per llançar coets, i estic mirant si, ara mateix, prioritzo en invertir en l'estadi (que fins ara ha sigut una de les meves prioritats) o invertir amb un entrenador, (que haure de fer més tard o més dora).
un altre dubte és si el sou d'un nivell 5 pujarà més ràpid (partint d'un mateix sou, si els dos cobressin 20.000 per posar una xifra), suposo que si, però per preguntar... ;)
merci a tots!!