BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > Fitxar un entrenador de 5

Fitxar un entrenador de 5

Set priority
Show messages by
From: xmasvil
This Post:
00
145311.1
Date: 5/30/2010 7:37:37 AM
Overall Posts Rated:
1414
Hola a tots. Us explico, ara tinc un entrenador de 4, però estic estudiant fitxar un de nivell 5. Seria una inverció important pel meu club, tant pel que haure de gastar per fitxar-lo, com pel seu sou. Però pel que tinc entès, tampoc es molt exagerada la diferencia entre un de nivell 4 i un de nivell 5.

El que voldria preguntar és a aquells mànagers que han fet el pas de tenir un entrenador nivell 4 a nivell 5 (o qualsevol que em pugui ajudar i sapiguí del tema), si s'hi han notat gaire amb els temps de millora d'habilitats?

el meu dubte bé més que res, xq soc un equip força novatilla i per tant l'economia, sense ser dolenta, no està per llançar coets, i estic mirant si, ara mateix, prioritzo en invertir en l'estadi (que fins ara ha sigut una de les meves prioritats) o invertir amb un entrenador, (que haure de fer més tard o més dora).

un altre dubte és si el sou d'un nivell 5 pujarà més ràpid (partint d'un mateix sou, si els dos cobressin 20.000 per posar una xifra), suposo que si, però per preguntar... ;)

merci a tots!!

From: Xtc

This Post:
00
145311.2 in reply to 145311.1
Date: 5/30/2010 12:55:33 PM
In your face
II.2
Overall Posts Rated:
126126
jo vaig tornar al 4.
la decisió es molt personal, si tens molt pressupost o un super-crack per entrenar potser sí

To: Xtc
This Post:
00
145311.3 in reply to 145311.2
Date: 5/30/2010 1:50:27 PM
Overall Posts Rated:
1414
Vas tornar a 4? interessant... no vas notar molta millora doncs, o el que valia el seu sou, no et compensava la millora?

i segons la teva experiència doncs, si m'haguessis d'aconsellar, invertiries avanç en el camp, o en la millora del entrenador?

This Post:
00
145311.4 in reply to 145311.3
Date: 5/30/2010 2:45:31 PM
Overall Posts Rated:
798798
Com t'ha dit, si no has d'entrenar un jugador de manera individual no cal que el milloris.

Jo també he pensat en millorar-lo alguns cops però no tinc diners i vaig llegir en forums de parla anglesa que no varia tant el nivell per a equips baixos com nosaltres, amb pocs ingressos i amb prous problemes com per dedicar-nos a entrenar besties del basquet ;)

Espero que t'hagi servit però, com sempre, l'última decisió és teva!

Posiblemente la mejor fede de BB (/community/fedoverview.aspx?fedid=11271)
This Post:
00
145311.5 in reply to 145311.4
Date: 5/30/2010 3:09:29 PM
Overall Posts Rated:
1414
Merci!! si si, em serveix molt...

Com ja dic al primer post, tb ho tinc entes així, que la diferencia en els temps no és molta, com tu dius. Només volia aprendre de l'experiència d'altres mànagers i contrastar una mica el tema.

Cada cop tinc més clar, que la millor opció és centra la pasta en l'estadi, fins uns límits raonables, i després política del estalvi, fitxant només si es algo molt clar i necessari per la plantilla.

Merci xics, si algú i vol dir la seva, endavant! avere quina experiència tenen amb un entrenador de nivell 4 o un de nivell 5, es que el canvi sempre és llaminer, i més veient com es cotitzen, (per algo serà!!) jejeje

From: Asahina

This Post:
00
145311.6 in reply to 145311.5
Date: 5/31/2010 10:31:21 AM
Overall Posts Rated:
1010
Hola,

Jo el meu consell es que et centris en l'estadi. Es molt important tenir un estadi en condicions perque la majoria de recursos provenen de les entrades i es el que et permet que puguis mantenir l'equip tecnic i la plantilla, aixi com fitxar algun reforç.
L'estadi es aquell gran oblidat que es importantissim per mantenir un equip en aquest joc. Si es milloren molt els jugadors, fet que fa que el salari s'incrementi, et pots trobar que no els pots mantenir i per tant has de vendre'ls i tornar a començar amb nous jugadors. I tornariem al mateix punt inicial amb una mica mes de pressupost pero amb resultats fluixos a nivell de competicio de lliga.

L'entrenador de nivell 5 per equips inferiors a III es una despesa massa forta. De mitjana, un entrenador de nivell 5 guanya uns 15 mil a la setmana mes que un de nivell 4. A part, el preu de fitxar l'entrenador de nivell 5 es poc asumible comparat amb el preu d'un de nivel 4.

Last edited by Asahina at 5/31/2010 9:55:28 PM

This Post:
00
145311.7 in reply to 145311.6
Date: 5/31/2010 11:59:18 AM
Overall Posts Rated:
1414
Si oi tant!! ja ho tinc més que decidit i de fet ja me posat mans a l'obra (mai millor dit), me assessorat una miqueta i entre el que queda d'aquesta i la que ve, faré un esforç per deixar el pavelló en forma.

Lo del entrenador de 5, bé, és una temptació i volia tenir opinions dels que han fet el pas del de 4 al de 5 i el resultat obtingut, per saber fins quin punt val la pena fer el pas :)

merci pel consell ;)

This Post:
00
145311.8 in reply to 145311.7
Date: 1/11/2011 2:58:57 PM
Overall Posts Rated:
00
bones amics jo tambe tinc un dubte sobre l'equip tecnic en general
ara mateix tinc el metge i l'entrenador a nivell avançat i m'han pujat molt de sou i estic pensant en fitxar-ne uns de nivell competent
el meu dubte es que si estan a la lliga que estic un entrenador metge i relacions publiques tenen prou amb nivell competent
mercii:)

This Post:
00
145311.9 in reply to 145311.8
Date: 1/11/2011 4:21:42 PM
Overall Posts Rated:
796796
bones amics jo tambe tinc un dubte sobre l'equip tecnic en general
ara mateix tinc el metge i l'entrenador a nivell avançat i m'han pujat molt de sou i estic pensant en fitxar-ne uns de nivell competent
el meu dubte es que si estan a la lliga que estic un entrenador metge i relacions publiques tenen prou amb nivell competent
mercii:)

Amb un entrenador de nivell 5 i metge i rrpp de nivell 1 ja n'hi ha suficient per V. Això és el que he tingut jo durant tota la temporada a III: 0 lesions i el pavelló molt ple.

Sort? Potser sí, però per V intenta estalviar per aquesta banda i millora l'equip o amplia el pavelló.

Excepció: si tens moltes lesions o et vols prevenir, amb un metge de nivell 3 crec que hi ha suficient.

Salut!

This Post:
00
145311.10 in reply to 145311.9
Date: 1/12/2011 5:45:56 AM
Madremanya CB
III.7
Overall Posts Rated:
319319
Second Team:
Vaeros CB
xmasvil, jo em vaig arribar a plantejar comprar un entenador de nivell 5, el problema és els diners que costa fitxar-lo + els diners que costa mantenir-lo, a més pensa que anirà pujant el sou cada cop més fins que arribarà un punt que veuràs que cobra massa i el despediràs i fitxaràs un de nivell 4. Jo sempre he tingut un entrenador de nivell 4 i no he anat mai malament, no em puc queixar dels entrenaments.

Màgia.., de cares al teu tema, jo tinc un metge competent i un relacions públiques bàsic (però amb Participació amb l'afició), però no crec que de moment et faci excessiu servei, com molt bé diu LA_dpalom02 centrat millor en altres coses, jo et recomano només fitxar un metge amb nivell 2 o 3 (si tingués embenat funcional millor que millor, perquè molts de cops m'ha passat que un jugador lesionat torna a la pista i si és un jugador molt bo, val la pena recuperar-lo en el partit) però solen tenir preus lleugerament cars.

Ampliar el pavelló jo crec que ha de ser més important, aquí és on guanyes bona pasta si tens una gran taquilla. ;)

Espero haver resolt dubtes,

Salut i bona sort a tots en la nova temporada!!

This Post:
00
145311.11 in reply to 145311.10
Date: 1/12/2011 3:20:39 PM
Overall Posts Rated:
00
d'acord osigui que amb un de relacions publikes de nivell 1 un metge de nivell 2 o 3 i un entrenador de nivell 4 o 5 vaig tirant no?
mercii