BuzzerBeater Forums

BB Nederland > BBQ Buzzerbeater

BBQ Buzzerbeater

Set priority
Show messages by
Message deleted
This Post:
00
153350.2 in reply to 153350.1
Date: 08/03/2010 06:57:04
Overall Posts Rated:
204204
Tevens misschien een uitgelezen mogelijkheid om te kijken wat we kunnen doen om het NT van een constante stroom talent te voorzien en gewoon gezellig eens te kijken naar wat voor mensen dit spelletje nu precies spelen?


Het spijt me hoor, maar als het zo moet, dan kom ik in ieder geval niet naar de BBQ. Ik krijg sterk het idee dat je mijn en anderen hun werk voor het NT/U21 in twijfel trekt, terwijl ik er zoveel mogelijk aan probeer te doen om ons op een hoger nivo te krijgen. Maar als jij steeds aanvallen pleegt op de poten van de tafel, dan kan ik het bloemstuk er niet opzetten.

Ik probeer nou al 3 seizoenen een fundament te leggen en dit lukt beetje bij beetje. Langzaam probeer ik ons scoutingsapparaat en begeleidingsysteem verder te ontwikkelen. Naar een werkend geheel. We moeten op een wijze opereren die zo effectief mogelijk is, omdat we weinig mensen hebben.

Ja, jij hebt je aangemeld, en daar ben ik best blij mee, maar kan en mag ik al van jou verwachten dat jij managers correct trainingsadvies kan geven? Misschien kan dat, maar ik wil er eerst zicht op krijgen, ook gezien eerdere ervaringen met andere scouts. Het is in mijn ogen een proces, waar je binnen een organisatie in groeit. Buzzerbeater is namelijk geen simpel spel.

Ik denk dat jij binnen de organisatie kan groeien want je hebt in ieder geval inzet, en dat is een eerste vereiste. Maar probeer eerst de organisatie te begrijpen en mocht je denken hier gebeurd iets wat niet kan of dit kan beter, of je begrijpt het niet, geef me een berichtje in m'n mailbox, dan kunnen we daar naar kijken. Want zo op het forum voelt het als een aanval op mijn beleid. Veelal in mijn ogen zinloze aanvallen omdat jij minder 'informatie' hebt dan ik.

This Post:
00
153350.3 in reply to 153350.2
Date: 08/03/2010 07:02:49
Overall Posts Rated:
11
lol het is maar een suggestie..BB blijft hoe dan ook een spel...dus het draait om de FUN! ;)

Message deleted
This Post:
00
153350.5 in reply to 153350.4
Date: 08/03/2010 08:06:03
Overall Posts Rated:
00
Prima idee, ben zelf namelijk altijd wel in voor een goeie BBQ. Als dat pest weer nou ook nog eens mee zat zou dat helemaal mooi zijn.


PS. Jammer dat de bondscoach het laat afweten. Deze newbie had graag wat tips van hem gekregen :D

Message deleted
This Post:
00
153350.7 in reply to 153350.6
Date: 08/03/2010 08:25:42
Overall Posts Rated:
00
Game kijken, uithuilen en dat in het bier verzuipen terwijl ik kwijlend naar een prachtige barvrouw kijk ;-) Ik hoor het wel.

Tips van jou mogen in €'s Sneeuwvlokje ;-)

Message deleted
This Post:
00
153350.9 in reply to 153350.6
Date: 08/03/2010 08:51:07
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
474474
Second Team:
De Grote Spelers
Zoals eerder al aangegeven, kritiek mag en is eigenlijk noodzakelijk. Maar ik denk dat je de cijfers heel erg verwart met elkaar. De cijfers, als in, de vaardigheden van spelers zijn het fundament van de cijfers die je terugziet in de wedstrijdstatistieken. Laat ik dus stellen dat je op dit moment niet genoeg inzicht hebt op die cijfers om daar een scherpe mening over te hebben. Je trekt de vergelijking tussen echt basketbal en virtueel basketbal, wat BB is. Dat heeft totaal geen nut, want die dingen staan totaal los van elkaar, hoe graag jij dat ook anders zou zien (door je ervaring in het echte bbal).

Ik merk op dat je momenteel heel erg actief en enthousiast bezig bent, dat wordt zeer gewaardeerd, maar daar zijn er veel meer van geweest. Ik ben benieuwd hoe actief je nog zult zijn over 3 seizoenen op de diverse fora, zodra je met tegenslagen te maken hebt gehad.

Wat betreft een keer een hapje of drankje, sta ik wel voor open, als het maar in de agenda past en niet te ver reizen is. Laat het als idee meer een gezellig samenzijn blijven, ipv een uitleg-sessie voor beginnende managers, want daarvoor hebben we diverse fora!

This Post:
00
153350.10 in reply to 153350.9
Date: 08/03/2010 08:59:43
Overall Posts Rated:
204204
Wat betreft een keer een hapje of drankje, sta ik wel voor open, als het maar in de agenda past en niet te ver reizen is. Laat het als idee meer een gezellig samenzijn blijven, ipv een uitleg-sessie voor beginnende managers, want daarvoor hebben we diverse fora!


"Howgh!" zei de indiaan

Message deleted