BuzzerBeater Forums

BB Nederland > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Nick
This Post:
00
158727.2 in reply to 158727.1
Date: 10/06/2010 18:57:50
Overall Posts Rated:
6868
Kalebam,

Geweldig dat je je verkiesbaar stelt! Hiervoor alvast mijn dank ;)

Ik heb een aantal vraagjes. Er zullen me later vast meer te binnen schieten, maar het is al laat he..

Ik ben benieuwd hoe jij van plan bent om te communiceren met BB-Nederland. Dit vind ik persoonlijk één van de belangrijkere dingen van een U21/NT coach. Wil je één topic maken op BB-Nederland waar je alles in zet? Wil je voor iederen wedstrijd een bericht plaatsen? Voor iedere wedstrijd een nieuw topic? Wil je gebruik maken van de federatie Oranje Boven! (waar je helaas nog geen ervaring mee hebt, aangezien supporterschap van jouw kant ontbreekt).

En als je gebruik wilt maken van "openbare" fora, welke informatie wil je dan wel en niet erop zetten? Hier mee doel ik op skills van de selectie, tactieken die gebruikt gaan worden, enz enz.

Hoe kijk je tegen de huidige scoutingsstructuur aan? Denk je dat er verbeterpunten zijn? Zo ja, tell me!

In ieder geval, veel succes in de verkiezingen. Uiteraard gun ik het je om U21 Coach te worden, echter moet nog blijken of je mijn stem krijgt. Dit zal deels afhangen van de tegenstand en jouw antwoorden op vragen in dit topic.

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
From: Nick

This Post:
00
158727.4 in reply to 158727.3
Date: 10/07/2010 09:56:41
Overall Posts Rated:
6868
Zozo, inderdaad vroeg! "BuzzerBeater slaapt nooit, waarom jij dan wel?" Zou een mooie slogan voor jou kunnen zijn ;)

Het is misschien een erg brutale vraag, maar ik denk dat meerdere mensen deze vraag in hun hoofd hebben.
Als je U21 coach bent/wordt, en je hebt toegang tot een afgeschermd forum (Oranje Boven!), zou je dan bereid zijn om hiervoor Supporter aan te schaffen? Dit versimpelt het overleggen met de Nederlandse Community en daar kan je nagenoeg zeggen wat je maar wilt. Dit forum is erg nuttig, er kan leuke informatie op staan!

Hier kan je zelfs, als het even nodig is, de mening vragen van de Community. Twee weten altijd meer dan één ;)

Begrijp dit niet verkeerd, ik kan (en wil) niet in iemands portemonnee kijken, misschien heb je er wel hele andere redenen voor, maar ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar je antwoord.

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
From: Nick

This Post:
00
158727.7 in reply to 158727.5
Date: 10/07/2010 17:26:55
Overall Posts Rated:
6868
Ok, hele goede reden, al zeg ik het zelf!

Als je ooit nog hulp nodig hebt, bijvoorbeeld met het bouwen van een forum, hoor ik het wel. Heb er al meerdere malen eentje gemaakt, dit leer ik ook op m´n opleiding.

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
This Post:
00
158727.8 in reply to 158727.6
Date: 10/07/2010 20:51:18
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
474474
Second Team:
De Grote Spelers
Volgens mij heeft WAvanbuuren zich al meerdere verkiesbaar gesteld voor meerdere functies, maar de weg naar het forum lijkt tot op heden nog niet gevonden te zijn. Hopelijk kan het nog wel een serieuze verkiezing worden door zijn mening/gedachten.

From: Nick

This Post:
00
158727.10 in reply to 158727.9
Date: 10/08/2010 02:33:23
Overall Posts Rated:
6868
Mocht het zover komen dan zal ik je waarschijnlijk wel benaderen want het is al weer even geleden dat ik websites gemaakt heb..

En ik doe het dagelijks, dus dat komt goed uit ;)

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
This Post:
00
158727.11 in reply to 158727.10
Date: 10/08/2010 03:59:03
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
474474
Second Team:
De Grote Spelers
Er zijn wel eerdere initiatieven geweest om fora te starten buiten BB, maar dat leek toch op de een of andere manier niet goed te komen. Misschien is het een idee dat je je voorbeschouwing evt. laat kopieren door iemand met toegang tot Oranje Boven.