BuzzerBeater Forums

BB Norge > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Ralex
This Post:
00
158756.2 in reply to 158756.1
Date: 10/9/2010 9:53:12 AM
Overall Posts Rated:
1010
Hallo!
Litt om meg selv: Jeg heter Daniel Harvey og kommer ifra Sortland, men jeg er nå flyttet til min far i Tromsø, og går Idrettsfag med Toppidrett Basketball i 1IDC. Jeg er da 15 år og fyller 16 år den 08.11.
Meg og mitt forhold til BB: Jeg vil si at BB er dagens beste managerspill. Her kan man velge mange taktikker, og trene spillerne til og tilpasse seg taktikkene. For eksempel i mangerspiller Hattrick, der må man bare ha en skill på en spiller, for eksempel spiss, de må man bare trene målskåring. Dette er litt “lamet”.
Jeg begynte med BB tidlig i sesong 3 (Etter at Switch hadde lokket meg med), men jeg syns det var så avansert (Jeg var cirka 11-12 år da), så jeg fikk bare spilt 1 sesong, før jeg ble inaktiv og ble “kicket”. Det gikk noen sesonger før Switch fikk meg med igjen, og jeg startet for fullt i sesong 7. Etter det har det bare gått oppover, og jeg er nå best i II.3 Vest, og har tapt Play-off finalene 3 ganger på rad mot sterk motstand ifra øst.
Jeg vil nå gjerne bli U21 trener fordi jeg søker nye utfordringer, og søker etter mer erfaringer. Jeg ser at terminlisten til U21 denne sesongen ser forferdelig hard ut, og vi har bare en kamp mot lag som er dårligere rangert en oss, Hayastan U21 som er rangert 95. Eller så har vi en jevn kamp mot Belarus U21 som er rangert 60. (Norge er rangert 62). Så dette kommer til og bli en tøff sesong, men jeg skal gjøre mitt ypperste for laget.
Eller så kommer jeg til og ha med meg Svett Sleik (Tidligere U21 trener og GM) som assistent, og Switch som jeg har full tiltro til.
MvH Ralex.
PS: Vis du føler at det er noe jeg har glemt, så si ifra her: http://www.buzzerbeater.com/community/forum/read.aspx?thr...

EDIT: Ordnet litt på skrive feil.

Last edited by Ralex at 10/9/2010 9:54:22 AM

From: SKJT
This Post:
11
158756.3 in reply to 158756.2
Date: 10/9/2010 10:54:01 AM
Overall Posts Rated:
1111
Hei
Da var det tid for et nytt U21 trenerskifte!
Og det er endelig på tide siden når Svett sa han skulle gå av glapp dette ut av munnen hans;
"Fans never fall asleep at our games, because they're afraid they might get hit by a pass." Og med meg i ledelsen så skal fansen holdes våken pga vakkert spill!

Men fra en dårlig spøk til allvor så er det veldig synd at Svett Sleik må slutte etter den gode insatsen han har vist oss, men ikke alle holder ut til de er 90 ;)
Jeg vil da på best måte å fortsette på det Svett har gjort, og helst vil jeg vidreutvikle og gjøre laget sterkere og bedre en noen sinne!

Grunnen til at jeg startet med buzzerbeater var at Mjdunk overtalte meg til å prøve.
Jeg prøvde og forsto ikke en dritt og ble i en " se resultat og log av" status.
Etterhvert startet jeg på et basketlag i molde og spilte der en del og fikk myye mer interresse for buzzer igjen. Det tok 3 sesonger for meg og gå fra 4 til 2 div, etter det har jeg are ligget der i ro uten noe form for stor betydning i ligaen egentlig, hehe.

Før resten av min kortfattede "tordentale" kommer så er det litt om meg selv.
Heter Håkon Lindmo og bor på Eide utenfor Molde, dere har gjerne hørt om atlanterhavsveien som er rett ved sidenav!
Fyller 19 år den 18 oktober og er forøvrig 2 måneder inn i førstegangstjenesten min i bardufoss.

Buzzerbeater er vel det eneste spillet jeg har fulgt med når jeg kan siden jeg startet spillet! det er spennende og morsomt. Til tider så er det altfor nervøst (noe enkelte av dere kan ha sett på game chattn til tider)
Jeg må inrømme at jeg aldrig har vært en pro manager, men innsatsen min er alltid på topp!
Jeg vil gjøre mitt beste for å gjøre det Norske ungdommslaget bedre en noengang før!
Jeg skal være aktiv og åpen for hjelp, spørsmål og forslag.

Om jeg får æren av å styre det Norske U21 landslaget tror jeg nok alle jeg kjenner vil være mer en behjelpellig om jeg har noen spørsmål eller trenger litt hjelp :)
De jeg kommer til å ha nærmest hjertet i dette spillet kommer til å være Mjdunk, Svett Sleik og Ralex (om jeg blir valgt)
Jeg er alltid åpen for spørsmål og kommentarer! enten som melding eller på http://www.buzzerbeater.com/community/forum/read.aspx?thr...

Ble faktisk automatisk logget ut av buzzer mens jeg skrev denne talen, noe jeg liker meget dårlig....