BuzzerBeater Forums

BB Andorra > U21 Fil de Debat Electoral

U21 Fil de Debat Electoral (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
158904.2 in reply to 158904.1
Date: 10/06/2010 03:48:55
Overall Posts Rated:
796796
Aquest fil és per debatir. Qualsevol pot participar aquí tantes vegades com vulgui, però mantenint allunyats els atacs personals. Pots trobar les regles de les eleccions a (158902.1) i el debat oficial a (158903.1). Pot ser que els moderadors siguin més estrictes durant les eleccions, ja que hem vist en altres jocs en línia com les coses es poden perdre de control molt ràpidament.

From: Marot
This Post:
00
158904.3 in reply to 158904.2
Date: 10/06/2010 08:15:16
Overall Posts Rated:
916916
Bueno senyors comencen les eleccions ¡ com podreu haber llegit em presento com a candidat a seleccionador, acompanyat d'un gran staff. Espero que tothom participi en el debat i si teniu qualsevol dubte o pregunta sobre quines opinions tenim en determinats temes, no dubteu a preguntar. ¡

Per cert, tinc que confessar que he començat a revisar el draft de tota Andorra surti qui surti com a seleccionador no se'ns pot escapar ningun rookie.


PD: Serip no sé quines habilitats te el teu rookie, però te molt bona pinta per potencial-edad ¡

Last edited by Marot at 10/06/2010 08:25:37

From: Xtc

This Post:
00
158904.4 in reply to 158904.3
Date: 10/06/2010 08:32:11
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
114114
de moment i per mala sort, l'unic potencial 10 de 18 anys ja l'hem perdut...per caure en un equip bot
els de 2ª i 3ª els perdem gairebe tots!
David Monreal (15130119)

edito: el BB-stats m'ha enganyat, i ja en te 19 i és del draft de l'any passat. Aixi semblaria que aquest any no ha caigut cap potencial 10 a Andorra?? (les dades son massa fresques encara)

Last edited by Xtc at 10/06/2010 08:33:33

From: Marot
This Post:
00
158904.6 in reply to 158904.5
Date: 10/07/2010 11:04:16
Overall Posts Rated:
916916
Gent, si ahir vaig estar revisant el draft nouvingut a Andorra, avui us voldria parlar del grup que ens ha tocat en aquest Europeu: http://www.buzzerbeater.com/country/75/jnt/schedule.aspx

Com a candidat a les eleccions, vinc amb molta il•lusió de poder ajudar a millorar el paper d'Andorra tan a mig com a llarg termini. No vull ser pessimista ni res per l'estil, però ens ha tocat un dels grups més difícils.
Per l'ordre que hi ha d'equips i com els veig:

-Grècia difícil de superar per el seu joc interior te monoskilleds interiors amb habilitats de 14+ en les tres primàries (TI-DI-RE).

-Itàlia no hi han jugadors convocats encara, però Itàlia és Itàlia.

-Israel també és una altre de les seleccions més dures del campionat.

-Rússia també té una bona generació tan per fora com per dins.

Crec que el nostre torneig on es podria fer alguna cosa és amb les tres que queden...

-Anglaterra sembla tenir una selecció bastant sòlida, crec que bastant superior al que podria ser el equip Andorrà, també és cert que són una comunitat bastant més gran.

- Irlanda no té tots els jugadors convocats, però és dels països que no arriben als 100 usuaris i s’haurà de veure quin equip treuen, tot i així en el joc interior semblen bastant durs.
- Moldavia que només té 11 seleccionats dels quals 9 jugadors són interiors(AP-P) té un nivell almenys en interiors pel que puc observar bastant superior al nostre a falta que convoquin més exteriors que segurament ho farà el que surti nou seleccionador.


La percepció que tinc en general és que aquest Europeu serà molt dur per a la selecció andorrana, independentment de les limitacions que es tenen, amb comparació a altres països veig una fornada molt limitada, més orientada a jugadors massa joves. Desconec el nivell exacte de la selecció, però si voldria fer evident que independentment de qui surti elegit, s'ha de ser conscient que a nivell de jugadors(i ho dic de manera honesta i sincera sense ànim de criticar a ningú) que es podria fer molt més en la preparació de joves jugadors. Comunitats similars a l'Andorrana he vist com estan preparant a molta consciència la seva sub21, per exemple la Islandesa que m'estava seguint un base, dirigida per un manager italià ha fet una grandíssima feina durant 2 temporades i ara podran gaudir d'un equip molt competitiu.


El que m'agradaria constatar es que si surto elegit, es farà conjuntament amb tot staff, cesar79, birrero, LA-David una feina més d' una carrera de fons que no una carrera de 100-200 metres. Crec seriosament que s'hauria de donar pas poc a poc una nova generació de joves que puguin arribar amb 20-21 anys de forma més preparada, perquè si un es mira de fora l'actual situació de la sub21 andorrana veurà que si, que pot anar surtint algun jugador amb una mica de nivell, però estem bastant lluny de tenir un equip consistent en general en totes les línees.


Bé deixo aquí la reflexió, espero opinions, que això és un debat ¡


Last edited by Marot at 10/07/2010 11:09:00

From: birrero
This Post:
00
158904.7 in reply to 158904.6
Date: 10/07/2010 19:09:13
Overall Posts Rated:
66
Bé, jo, com a ex- seleccionador u-21, quan participava com a Romagosa al joc, de les temporades 6-8 (on vaig rebre el suport del 50% dels votants), i de les temporades 8-10 (on vaig rebre el del 91%), vista la extensa proposta que em va enviar Marot, he decidir incorporar-me en la seva candidatura.

També, com li he dit, qualsevol usuari andorrà (a pesar de la bandera que ha de portar el meu equip, EL MEU PAÍS), que ho desitgi, serà atès en francès, castellà o portuguès que entenc perfectament i els escric regularment. Bé, portuguès em costa una mica més, però sempre em pot ajudar el marit de la meva germana.

Salut i Visca Andorra, collons!

From: Cagallo

This Post:
00
158904.8 in reply to 158904.7
Date: 10/08/2010 03:05:49
Overall Posts Rated:
1111
Vaja, al final no es presenta cap andorrà?

Doncs jo intentaré donar el suport al que resulti guanyador, sempre i quan sigui una persona que almenys hagi tingut presència als forums.

From: Cagallo

This Post:
00
158904.9 in reply to 158904.6
Date: 10/08/2010 04:25:48
Overall Posts Rated:
1111
Estic bastant d'acord amb el que dius. Llàstima pero, que hem tingut mal draft aquestes dos ultimes ocasions, tret de concretes excepcions.

Jo proposo algo molt extrem (a vegades cal tibar la corda): convocar nomes jugadors de 18-19 anys més prometedors i aixi assegurar-nos que des de molt abaix es van complint les expectatives i la carrera de fons.

From: Xtc

This Post:
00
158904.10 in reply to 158904.9
Date: 10/08/2010 04:52:54
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
114114
Es una opció a valorar pel proper seleccionador
En tot cas opino que jugadors per sota all-star, en principi no haurien d'entrar a la selecció. En el futur la seva progressió és veurà limitada, per això millor prioritzar-ne d'altres
I si algun jugador es veu que no puja, les respostes del manager no són coherents, s'exclou temporalment... se li treu la bandereta (que alguns managers, sobretot estrangers busquen només la bandera)

From: Marot

This Post:
00
158904.11 in reply to 158904.9
Date: 10/08/2010 06:51:36
Overall Posts Rated:
916916
Jo proposo algo molt extrem (a vegades cal tibar la corda): convocar nomes jugadors de 18-19 anys més prometedors i aixi assegurar-nos que des de molt abaix es van complint les expectatives i la carrera de fons.


Home una cosa es tindre'ls convocats l'altre que puguin jugar... Si actualment l'equip que pugui haver ja serà de 21-20 anys, jo almenys no veuria amb mals ulls que algun jugador de 19 anys que estigui entrenant ràpid comenci a tenir presencia en l'equip, però un de 18 anys ho veig molt precipitat.


I si algun jugador es veu que no puja, les respostes del manager no són coherents, s'exclou temporalment... se li treu la bandereta (que alguns managers, sobretot estrangers busquen només la bandera)


Totalment d'acord, ja m'he vist en situacions similars i normalment o deixava al jugador sense convocatoria al començament fins que el manager es comprometés o si ja l'havia convocat i el manager no cumplia, l'acabava apartant i desconvocant.

Last edited by Marot at 10/08/2010 07:01:56