BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Forum NT openbaar/gesloten

Forum NT openbaar/gesloten

Set priority
Show messages by
This Post:
22
161845.1
Date: 10/21/2010 7:39:46 AM
Overall Posts Rated:
9494
Geachte BB Nederland leden.

Allereers wil ik Nick_W bedanken voor het aanmaken van een fantastisch nieuw forum voor het NT en NT<21, zeker gezien het feit dat hij dit in zijn vrije tijd heeft opgezet vind ik het zeker een applausje waard.

Dan refereer ik even aan de chatroom gesprekken van 14 dagen geleden toen dit idee ontstond, er werd toen gezegd dat het niet noodzakelijk was voor Kalebam om een supporterschap aan te vragen die dit om prive redenen ook niet kon doen. Nu wil ik als het zo blijft lopen hem best een supportersschapje sponsoren maar daar gaat het nu niet om.

Er werd besloten dat er een nieuw forum zou komen, wat er inmiddels ook is (http://bbnl.dijkman-winters.nl/forum) en wat er zeer gelikt uitziet. Helaas missen we alle input van de leden die er wel fanatiek mee bezig zijn. Een LA3POINTKING, THIJS, ARSJITEKT, RUAIDRI, HAMMER en zo kan ik nog wel even doorgaan. Met andere woorden, het is een heel mooi forum maar het wordt niet gebruikt in de zin waarvoor het bedoeld was. Er wordt wel gekopieerd naar het Oranje Boven forum en daar gaat dan de discussie door maar Kalebam ziet dit waarschijnlijk niet want er komt geen feedback op zijn post op het nieuwe forum.

Ik zou dan ook willen weten of mensen nog lid gaan worden van dit nieuwe forum of dat je als coach van een NT in principe gedwongen wordt om een supschap te nemen omdat je anders niet van het O.B forum lid kan worden? Als dat het geval is dan spijt mij dat zeer en denk ik dat het dus voor sommige mensen al uitgesloten is om B.C te worden. Dat zou ik een zeer spijtige ontwikkeling vinden.

This Post:
00
161845.2 in reply to 161845.1
Date: 10/21/2010 9:38:21 AM
Overall Posts Rated:
6868
Even ter verduidelijking, ik heb de relevante posts van Kalebam gekopieerd naar het Oranje Boven forum, maar er kwamen daar geen reacties, anders had ik deze wel teruggekopieerd naar het externe forum.

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
This Post:
00
161845.3 in reply to 161845.2
Date: 10/21/2010 10:23:37 AM
Overall Posts Rated:
00
Gaan we weer.. Zinloos discussie moment #48! hihihihi

From: Maupster

This Post:
11
161845.4 in reply to 161845.3
Date: 10/21/2010 11:22:26 AM
Overall Posts Rated:
284284
Net zoals je niet kan verwachten dat kalebam sup. neemt, kan je niet van andere managers verwachten dat zij een extern forum bezoeken. Ik spreek vanuit mijzelf wanneer ik zeg dat ik in dit spel al in tijdnood zit. Er is al genoeg te checken, te doen in korte tijd, ik kan mij dan wel aanmelden op een extern forum, maar zal het waarschijnlijk toch vergeten te bezoeken. Het voordeel van het interne Oranje subforum, is dat het een allert geeft middels rode getallen wanneer nieuwe berichten gepllaatst zijn. Hierdoor vergeet ik bepaalde subforums niet te bezoeken. Ik kan mij zo indenken dat andere managgers ditzelfde probleem hebben.

verzonden via mn HTC.

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
From: Nick

This Post:
00
161845.5 in reply to 161845.4
Date: 10/21/2010 11:31:48 AM
Overall Posts Rated:
6868
Uiteraard snap ik jouw redenen!
Het is echter alleen dat managers die het in de Chat een goed idee vonden, ik nog niet ben tegengekomen op het forum ;)

Gelis, ik heb je account geactiveerd! Je hebt vanaf nu toegang tot het forum ;)

This Post:
00
161845.6 in reply to 161845.3
Date: 10/21/2010 11:33:26 AM
Overall Posts Rated:
9494
Als het zo zinloos is waarom reageer je dan?

Ik verbaas me er alleen over dat er tig mensen zijn die zeggen dat ze zich daarvoor in zouden schrijven en als er dan iemand is die daar veel tijd in steekt er niemand komt...

Als ik een bepaalde B.C was dan zou ik dat forum wat speciaal voor mij gemaakt was als enige forum gebruiken en zo netjes de kliek doorbreken. Immers geen informatie op Oranje Boven, is ook weinig te praten over opstellingen enzo.

Hier wordt gewoon opzettelijk een coach dus in principe een sup schap aangesmeerd onder het motto dat er over NT nu eenmaal discussies zijn en dat die (grotendeels) op een besloten forum moeten plaatsvinden is dan een heel mooi gegeven.
Waar ik als B.C gewoon volledig aan voorbij zou gaan en dat forum gewoon compleet negeren en dan maar lekker iedereen die wat te melden heeft, tja zijn forum laten bezoeken.

Maar inderdaad, wederom een zinloze discussie, immers de kliek zit bij Oranje Boven en zolang dat kleine groepje heel leuk blijft samenwerken zonder de anderen erbij te betrekken blijft het NT helaas de kind van de rekening..

This Post:
00
161845.7 in reply to 161845.6
Date: 10/21/2010 11:40:17 AM
Overall Posts Rated:
6868
Snow, als mensen niet willen registreren, is dat natuurlijk hun goed recht hé!
Ik waardeer het echt dat je meer mensen probeert naar het forum te sturen, maar we moeten natuurlijk niet opdringerig worden ;) Je kan het mensen niet verplichten.

Het is uiteraard wel weer een extra handeling die mensen moeten doen.
Eenmaal geregistreerd en de website in favorieten/bookmarks/bladwijzers gezet, is het toch al snel 2-3 klikken extra om te kijken of de U21 coach nog nieuwe informatie op het forum heeft gezet ;)

This Post:
00
161845.8 in reply to 161845.7
Date: 10/21/2010 11:59:57 AM
Overall Posts Rated:
9494
Dat laatste klinkt wel erg sarcastisch....Ga je nu mij nadoen?

This Post:
00
161845.9 in reply to 161845.8
Date: 10/21/2010 12:09:16 PM
Overall Posts Rated:
6868
Zat inderdaad ook een vleugje sarcasme bij ;)
Maar dat het een extra handeling is die niet noodzakelijk is om het spelletje te spelen, is wel de waarheid..

This Post:
00
161845.11 in reply to 161845.10
Date: 10/21/2010 12:36:16 PM
FC Den Haag
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
110110
Second Team:
FC Den Haag Dos
Is het geen optie om het hele forum wat meer aan te kleden. Wat voorstel topics, misschien een interview pagina zodat leden elkaar beter kunnen leren kennen. En zo kan je nog heel wat verzinnen. Maar dan wordt het hele geheel wat levendiger.

Een forum alleen voor die paar nieuwsberichten in de week is denk ik ten dode opgeschreven.