BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [AND21] - Itàlia

[AND21] - Itàlia

Set priority
Show messages by
From: Marot
This Post:
00
161923.1
Date: 10/21/2010 20:50:41
Overall Posts Rated:
916916
Gent obro ja el nou fil ¡

Dilluns ens toca Italia, juntament amb Espanya, la meva opinió és que en sub21 sempre parteixen de favorites, Itàlia té un equip de jugadors molt superior al nostre, així que es farà el que es podrà...

Sobre la convocatoria, tenia pensat ja abans de fer la primera convocatoria anar donant entrada a jugadors, primer volia veure com responien els managers com vaig dir, així que alguna novetat potser depenen de les formes veurem. Una altre cosa, com que encara estava a temps de desconvocar sense que ens baixi el entusiasme he desconvocat a Roger Puig(12276517) per tres motius. Pimer, per la passada de minuts d'aquesta setmana, segon per la lesió i tercer per la poca implicació del manager que ni ha contestat cap missatge, i com que encara som a temps de fer algun canvi i el jugador no és dels importants, s'ha prescindit d'ell.

La nota negativa: 102 minuts de Roura aquesta setmana.

From: Xtc

This Post:
00
161923.2 in reply to 161923.1
Date: 10/24/2010 13:33:54
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
114114
Italia... tot i ser ara mateix a Italia no tinc informació privilegiada...
tot i jugar a casa no podem ser gaire optimistes, si només perdem de 25 ja podem estar contents

From: Marot

To: Xtc
This Post:
00
161923.3 in reply to 161923.2
Date: 10/24/2010 13:59:01
Overall Posts Rated:
916916
Italia... tot i ser ara mateix a Italia no tinc informació privilegiada...
tot i jugar a casa no podem ser gaire optimistes, si només perdem de 25 ja podem estar contents


Ja, jo tampoc tinc informació de les habilitats dels seus jugadors, pero només veient que tenen un pívot de 21 anys i que té un salari de 225k sou... Tenen en general un equip molt complet, segur que arribaran a semifinals.


Per cert, tot i que apareixi que juguem com locals, els partits es juguen en camp neutral(no és el torneig de consolació) només Bèlgica juga com a local en aquest torneig.

From: Xtc

This Post:
00
161923.4 in reply to 161923.3
Date: 10/24/2010 14:01:44
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
114114
Per cert, tot i que apareixi que juguem com locals, els partits es juguen en camp neutral(no és el torneig de consolació) només Bèlgica juga com a local en aquest torneig.


veritat ;) ja no ho recordava...seguiu vigilant a en Birrero per les cerveseries de Bruseles!

From: Marot
This Post:
00
161923.5 in reply to 161923.4
Date: 10/25/2010 06:14:23
Overall Posts Rated:
916916
Arriba dia de partit i també arriben noves incorporacions.

Segueixo complint el que vaig prometre, donarem entrada a jugadors poc a poc i jugadors de futur mentre també hi hauria jugadors complementaris. Per cert, per la gent que comenta que un jugador amb un potencial inferior a allstar no hauria de tenir lloc en la selecció, jo no veig molta diferència entre un estrella o un allstar. Per la sub21 un jugador de potencial estrella ben entrenat pot ser útil i estan a Andorra, descartar jugadors per un potencial menys no crec que sigui l'adient. Un jugador estrella no té potencial per a l'absoluta, però un allstar en una selecció mínimament decent tampoc li té.

Parlem de lo que avui importa, s'ha decidit incorporar dos nous jugadors.
El primer Albert Picañol(15129461) jugador del BuzzAND ha sigut convocat com una aposta de futur. El buzzAND té dos dels interiors més prometedors i si continua entrenant-los com està fent, es pot tenir esperança per les pròximes temporades. Potser el seu jugador és massa jove, però com vaig dir aquesta temporada estem donant entrada a una plantilla molt jove(majoritàriament de 20 anys) i seguint entrenant en breu agafarà un bon nivell.

El segon Martí López(15129586) és un futur gran escolta. Com deia ara mateix la sub21 te masses jugadors inclinats cap a bases i Martí Lopez podria ser el jugador de futur per la sub21, un bon tirador. A part el seu manager està molt compromès en entrenaments amb lo qual hem acabat decidint-nos per ell avui. Només una dada, dels 6 exteriors que tenim convocats 4 són bases i ara dos són més escoltes, per equilibrar més en un futur la plantilla, perquè tant Martí Lopez com el Verge podrien haver sigut entrenats com a bases, però tindre tants jugadors del mateix estil no porta enlloc.

A mida que avanci el campionat aniran participant més jugadors.


Això és tot, estaré avui en el xat del partit ¡



From: Cagallo

This Post:
00
161923.6 in reply to 161923.5
Date: 10/25/2010 07:45:00
Overall Posts Rated:
1111
Esque potser el potencial a impulsar hauria de ser més amunt d'allstar, de 8 o 9 cap amunt, q de gent n'hi ha. Potser si q els allstars no hi haurien de ser.

From: Marot
This Post:
00
161923.7 in reply to 161923.6
Date: 10/25/2010 13:26:42
Overall Posts Rated:
916916
Tàctica d'avui:

Pal baix/3-2

Folguera/Pico
Roura/Marti
Carrio/Verge
Murgadel/Picañol
Cabedo/Picañol.


Arriesguem esperant un atac exterior, passi el que passi juguem contra Itàlia, favorita en tot moment.

Last edited by Marot at 10/25/2010 13:45:21

From: Xtc

This Post:
00
161923.8 in reply to 161923.7
Date: 10/25/2010 13:35:12
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
114114
em re-bateges cada dia el meu nen! ;)

From: birrero

To: Xtc
This Post:
00
161923.9 in reply to 161923.4
Date: 10/25/2010 18:58:02
Overall Posts Rated:
66
En aquest aspecte, Bruseles és brutal.

From: Marot
This Post:
00
161923.10 in reply to 161923.9
Date: 10/25/2010 21:49:01
Overall Posts Rated:
916916
Bé gent es bastant tard ara per comentar, però jo soc més au de nit i aprofitaré per dir algunes coses abans d'anar a dormir.


El partit d' avui té coses en general que es poden tractar així que aniré per parts.

Començaré parlant sobre el partit, avui hem estat clarament superats per un rival superior en nivell de plantilles. Per als qui no segueixin molt el tema seleccions, però si que em llegeixen, és com si el Barça li toca jugar contra un segona b. La Itàlia d'avui s’ha presentat amb un dels jugadors que més despunta prematurament, es un 16-17-17 en primàries interiors(una bestialitat) amb 21 anys només tot i no tenir secundaries. La qualitat dels seus interiors, especialment el AP i el P han decidit el partit. La nostra intenció d'avui era buscar un partit de ritme més lent, baixes anotacions i defensa exterior forta, però el nostre atac, l’únic que podem apostar a hores d'ara s'ha vist frenat lògicament per un mur en la seva defensa interior, tot i estar ben assistits en moviment ofensiu que es l’únic aspecte on superem a Itàlia per qualificació.

Hem fallat la defensa, pensava que ens vindrien per fora, però han apostat per el seu atac fort, tot i així de la 3-2 a la individual el resultat no hagués variat casi, donat que Itàlia també ens ha anotat bastants punts des de la mitja distancia(crec que el Cabedo amb la seva defensa no ens ha ajudat al final en la zona). Sobre els qui es puguin preguntar un altre tipus de defensa, com la 2-3(ho havia valorat) sempre que tinguem en compte que ens vindran per dintre majoritàriament aposto per una individual. La 2-3 crec que aporta poca DI amb comparació a la DE que perds i l’únic que podria ser interessant es el rebot, però tot i així et desgasta massa per fora i per dintre no t'arregla els problemes i més si tampoc tens un aler defensor amb lo qual no resulta molt beneficiós posar a defensar un base amb certa DI davant un TI 15 o 16, però igualment avui no ha sigut el cas. També avui Itàlia venia ja d'estar com a mínim 1,5 punts d'entusiasme per sobre nostre amb lo qual això també els ajuda en defensa i rebot, en línies generals ens han superat i amb contundència. Potser el ritme ha estat excessivament lent i el MA de l'altre dia funcionava millor en atac.

Pel demes en coses de partit, em sap greu pel Carrió perquè avui no ha tornat a tindre una gran actuació. És el gran sacrificat en l'equip, l’únic que a hores d'ara pot jugar d'aler i rendeix per sota de les seves possibilitats quan ho podria fer millor en una altre posició, però en el global de l'equip es millor que jugui ell d'aler. Bon partit des de la banqueta avui de Verge i també actuació bona dels dos rookies, Picañol 10 punts, 9 rebots en 21 minuts i Lopez 4 assistències en 13 minuts tot i no anota.Potser massa amplia la derrota, però tampoc és preocupant, aquesta Itàlia seria capaç de guanyar algunes seleccions absolutes.


Tot just és la segona setmana que portem com a staff, crec que ja tenim planificat lo més important i una idea dels jugadors amb els que comptarem i que mica en mica aniran tenint participació. En aquest sentit donar les gràcies a la comunitat perquè majoritàriament s'ha mostrat optimista i col•laborativa quan els hem contactat de manera privada pels seus jugadors. També puc afirmar que els managers de fora amb jugadors andorrans estan col•laborant de forma positiva i no tenim cap ''mercenari de banderes''.



PD: La dada negativa, en 2 partits hem fet un parcial de 0-25 en intents de triple.


From: nuriba

This Post:
00
161923.11 in reply to 161923.10
Date: 10/26/2010 07:34:07
Overall Posts Rated:
4545
Ooohhh de 40 punts... però veient els jugadors que te italia... el AP aquest cobra 5 vegades més que tot el meu equip (equip tecnic inclos)!! jejejejeje
Els meus jugadors de 5 000 de sou tenen respectable, aquest paio amb 250 000... :O

Anims!