89-54(-35)
Partit complicat el d'avui... Com vaig dir, Rússia, per tindre una referència:
Leonid Makarov
(12039453)-- Base 38k sou, forma9 casi 500k dmi
Mefodiy Spivak
(12039549)--- Escolta 60k sou, forma9 750k dmi
Albert Getman
(12040626)---- Aler 50k sou, forma9 600k dmi
Vlas Chizhevskiy
(12039934)--- AP 99k sou, forma 8 890k dmi
Andrey Burlachenko
(12039934) P 91k sou, forma 9 1,1M dmi
Avui Rússia ha surtit amb un quintet titular d'un altíssim nivell amb una molt bona forma, amb 3 grans exteriors(utilitzant un escolta com aler) i per dintre dos interiors que deuen rondar entre 13-16 de nivells de les seves tres primàries(TI-DI-RE). Ho dic, perque a mi també em sap greu tenir derrotes abultades tot i saber que no s'hi pot fer més.
Ells han plantejat un partit ofensiu per fora, la veritat és que he estat molt a prop de posar la 3-2, però sabent que tenen interiors amb un bon TI y que el Cabedo té una una defensa exterior que ens podia posar en problemes, he optat per la individual, sobretot perque el resultat no hagues canviat molt, segurament alguna ocasió que haguéssin fallat ells per fora, l'haguessin anotat els interiors per dins donat que haguessim donat més facilitats defensives per dintre(en cas de 3-2).
Igualment, crec que el balanç defensiu en base i escolta ha estat més bo de lo esperat, però en l'aler no ha sigut suficient.
Nosaltres aquest cop, hem surtit amb el plantejament més bo que podiem fer, aquest cop volia probar com funcionava el Roura jugant de base, però sobretot el Carrio jugant d'escolta i crec que ha millorat el seu rendiment, ara bé en Folguera davant un bon defensor no ha tingut cap tipus d'opció. En defensa he de dir que Carrió ha defensat com a aler i realment ha sigut clau, màxim rebotejador del partit, també suspito que el aler rival molt rebots no debia tenir... Els he canviat, sobretot per probar, donat que no m'havia agradat en partits anteriors com havien funcionat tot i saber que tenien bons defensors davant.
Deixant de banda el partit, acabem de passar el nostre particular Tourmalet, ens ha vingut bé per acumular esforços i ara tocarà pensar com volem gestionar l'entusiasme acumulat... El nostre següent contrincant en teoria era un equip fora de les nostres possibilitats, però després de veure que han motejat a Grècia aumentarà considerablement les nostres possibilitats, tot dependrà de les formes que tinguem i la gestió del entusiasme...
PD: Estic contentíssim ¡¡¡ Àngel Abellí
(17111113) l'acabo de fitxar avui, puc asegurar que aquest jugador serà entrenat com un gran aler de futur tan per sub21 com per absoluta. He pagat 1,3M quan segurament no valia més de 600k, però bueno no es podia correr el risc amb una de les millors promeses... L'únic que no entenc és com el Gheisas no se l'ha volgut quedar, un futurible d'aler com aquest podia entrenar en qualsevol posició i a la llarga ser un aler que per un equip marcaria les diferències, nomès necessita paciència... Si em permeteu la llicència, com deien o diuen en el futbol, a vegades no es valora lo que es té a casa ¡ :P
PD2: Veig que ruyrayd ha pujat pel Marc Coll, m'alegro que es quedi en mans d'algú andorrà ¡
PD3: BuzzAND, sé que vas llegir el meu missatge sobre Picañol i Palleja, necessitem el teu compromís que vas prometre al nou staff i una mica de colaboració en contestar els bbmails, tu que vas ser seleccionador sub21 d'Andorra m'hauries d'entendre millor que ningú ¡
Last edited by Marot at 11/9/2010 5:48:37 AM