BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > Rol

Rol

Set priority
Show messages by
This Post:
00
166832.1
Date: 12/22/2010 6:15:30 AM
Overall Posts Rated:
11
Er is blijkbaar iets nieuws rol maar wat heeft het voor betekenis?
is je speler er door beinvloed? nee toch hé?
En hoe zijn die rangen zo ongeveer?
1trekt loon briefje
2/(weet ik niet)
3 reserve
4rotatiespelr
5basisspeler
is er nog hoger?

Dit waren mijn vragen
groeten van David
en alvast bedankt!

Last edited by david ivano at 12/22/2010 6:16:27 AM

This Post:
00
166832.2 in reply to 166832.1
Date: 12/22/2010 12:31:57 PM
Overall Posts Rated:
9696
sorry, maar ik snap van die vraag echt helemaat niks, dus ik kan er ook niet op antwoorden

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
166832.3 in reply to 166832.1
Date: 12/22/2010 6:11:26 PM
Estrellas Absurdas
III.2
Overall Posts Rated:
4343
Second Team:
Almost Innocents
Bij mijn weten zijn dit nieuwigheden (of 'zottigheidjes') die de BB's lanceren... en afhankelijk van de reacties (positief of negatief) van de managers zullen blijven hangen of afgevoerd worden....

wat die 'rol' betreft heeft dit geen invloed op prestaties of dergelijke...
maar het zou aangeven hoe de manager de speler gebruikt in de competitiematchen (speelt de speler daar niet... dan doet hij eigenlijk niet meer dan zijn loonbriefje ophalen; hoe belangrijker hij is voor de ploeg en hoe meer hij als starter opgesteld staat, hoe hoger zijn rang zou moeten zijn...)

Ik ben ondertussen reeds volgende spelers tegengekomen:
1. trekt loon briefje
2. op het einde van de bank
3. reserve
4. rotatiespelr
5. basisspeler
6. sleutelspeler

From: JoskeVm

This Post:
00
166832.4 in reply to 166832.3
Date: 12/22/2010 6:38:17 PM
Overall Posts Rated:
11
Idd, het speelt eigenlijk helemaal geen rol en het tont eigenlijk ook niet aan hoe goed die speler is...
Ik denk dat dit een goed systeem zou geweest zijn moest je gewoon kunnen bieden op spelers uit een ander team
zonder dat die op de transferlijst hoeft te staan (zoals op osm) want dan zou dat wel praktisch zijn.
Maar nu lijkt dit me maar nutteloos eigenlijk .. Maar dat is natuurlijk enkel mijn mening ! xp

From: AnGi77

This Post:
11
166832.5 in reply to 166832.4
Date: 12/22/2010 7:39:28 PM
Estrellas Absurdas
III.2
Overall Posts Rated:
4343
Second Team:
Almost Innocents
Idd, het speelt eigenlijk helemaal geen rol en het tont eigenlijk ook niet aan hoe goed die speler is...

dat is idd correct;
- om het even extreem te stellen: men kan zijn supertalent gewoon niet in de basislijst opnemen en de 'klungel' van het team altijd als starter opzetten; onze klungel haalt hier dan de hoogste kwotering!
toch nog ook even volgende bedenkingen:
- zo speelt zo'n sleutelspeler meestal heel veel... en we weten bv dat 2x48 minuten veel te veel is: de speler raakt oververmoeid, raakt uit vorm en speelt slechter...
- iemand die enkel zijn loonbriefje komt ophalen, speelt dan veel te weinig! en ook hier geldt de regel dat hij uit vorm raakt en slechter speelt, tenzij de speler die noodzakelijke extra minuten dan in een oefenmatch krijgt, wat bv voor een trainee kan gelden (een voorbeeldje van zo'n speler is (2621346), de laatste oorspronkelijke speler uit mijn startteam... ik kan het niet over mijn hart krijgen hem de deur te wijzen ;-) )

Maar nu lijkt dit me maar nutteloos eigenlijk .. Maar dat is natuurlijk enkel mijn mening ! xp

en toch....
1. het kan wel even aangeven welke spelers je normaal mag verwachten op het plein in de competitie
2. geeft het mij ook een idee hoe goed/slecht een team 'gemanaged' wordt. Die extreme quoteringen vind je best niet terug in een goed opgevolgde ploeg:
- spelers met die extreem hoge quotering zijn meestal uit vorm omdat ze te veel spelen
- spelers met extreem lage quoteringen spelen dus haast niet en kunnen een nutteloze last zijn op de loonlijst en voor de economie van de ploeg (tenzij de managers die minuten corrigeren/opdrijven in de oefenmatchen bv in het kader van training)

Last edited by AnGi77 at 12/23/2010 8:29:07 AM

This Post:
00
166832.6 in reply to 166832.5
Date: 12/26/2010 8:56:05 AM
Overall Posts Rated:
11
oké ksnap het allemaal danku