Idd, het speelt eigenlijk helemaal geen rol en het tont eigenlijk ook niet aan hoe goed die speler is...
dat is idd correct;
- om het even extreem te stellen: men kan zijn supertalent gewoon niet in de basislijst opnemen en de 'klungel' van het team altijd als starter opzetten; onze klungel haalt hier dan de hoogste kwotering!
toch nog ook even volgende bedenkingen:
- zo speelt zo'n sleutelspeler meestal heel veel... en we weten bv dat 2x48 minuten veel te veel is: de speler raakt oververmoeid, raakt uit vorm en speelt slechter...
- iemand die enkel zijn loonbriefje komt ophalen, speelt dan veel te weinig! en ook hier geldt de regel dat hij uit vorm raakt en slechter speelt, tenzij de speler die noodzakelijke extra minuten dan in een oefenmatch krijgt, wat bv voor een trainee kan gelden (een voorbeeldje van zo'n speler is
(2621346), de laatste oorspronkelijke speler uit mijn startteam... ik kan het niet over mijn hart krijgen hem de deur te wijzen ;-) )
Maar nu lijkt dit me maar nutteloos eigenlijk .. Maar dat is natuurlijk enkel mijn mening ! xp
en toch....
1. het kan wel even aangeven welke spelers je normaal mag verwachten op het plein in de competitie
2. geeft het mij ook een idee hoe goed/slecht een team 'gemanaged' wordt. Die extreme quoteringen vind je best niet terug in een goed opgevolgde ploeg:
- spelers met die extreem hoge quotering zijn meestal uit vorm omdat ze te veel spelen
- spelers met extreem lage quoteringen spelen dus haast niet en kunnen een nutteloze last zijn op de loonlijst en voor de economie van de ploeg (tenzij de managers die minuten corrigeren/opdrijven in de oefenmatchen bv in het kader van training)
Last edited by AnGi77 at 12/23/2010 8:29:07 AM