Nieuw seizoen is aangebroken vorige week.
Een nieuwe opzet in de B3. Alle B3 teams spelen in de 1e ronde in 1 super grote poule. Elk team speelt in de 1e pouleronde hoe dan ook 8 wedstrijden. De teams die na 8 wedstrijden op basis van aantal winstpartijen en doelsaldo bij de beste 32 zitten, gaan door naar de volgende fase. Veel misstappen mag je dus niet maken.
HSA heeft vorige week onverhoopt verloren. Daar er meer in gezeten had is dat natuurlijk een niet zo plezant begint. Vandaag mag hij aantreden tegen de huidige nr 3 van Wit-Rusland. Helaas uit. Het team beschikt over een 170K PG, 2 x 100k centers en een 80k pg en nog 4 spelers tussen de 30/50k
HSA beschikt over een 150 en 90k center, 66k en 57k guards.. Op basis van selectie en geen HCA, wordt het een lastige om 15.30 straks. Maar ditzelfde zei ik ook over de cup finale tegen Talentinho. En wie won deze finale? Juist...
Come on Thijs, knallen! Vind het konijn! ;)
Ik speel zelf tegen de nr1 van Malta. In principe is een winst wel mogelijk. Maar zijn HCA en een 200K center, 164k center en 185K guard kunnen nog wel een roet in het eten gaan gooien haha
We zullen zien. We pakken nu iig het vliegtuig naar Malta om vanavond aan te mogen treden om 19.05.
Go Pacers! Hup Holland!
Last edited by Maupster at 1/26/2011 4:32:36 AM
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info