BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > DMI

DMI

Set priority
Show messages by
From: Sandito
This Post:
00
186881.1
Date: 6/8/2011 1:07:38 PM
Overall Posts Rated:
00
Ben nog maar pas nieuw en heb al heel wat gelezen, maar ik vind nergens wat DMI betekent, dus vandaar mijn vraag:
Wat betekent het DMI van elke speler eigenlijk?

Al bedankt voor de reactie(s).

Last edited by Sandito at 6/8/2011 1:15:48 PM

From: Nick

This Post:
00
186881.2 in reply to 186881.1
Date: 6/8/2011 1:40:53 PM
Overall Posts Rated:
6868
De afkorting DMI staat voor Deliberately Meaningless Index. Letterlijk vertaald naar het Nederlands: Opzettelijk Betekenisloze Index.
Er zijn ervaren spelers die proberen de formule achter DMI te ontrafelen, maar voor zo ver ik weet is die nog niet exact bekend.

Het enige waarvoor je het op dit moment kan gebruiken, is om te kijken of je spelers training hebben gehad, na de wekelijkse trainingsupdate van vrijdag. Wanneer je speler training heeft ontvangen, zal zijn DMI hoger worden. Maar let op: wanneer je speler in vorm stijgt of daalt, verandert de DMI ook mee.

Ik zou er dus zeker geen rekening mee houden bij het aanschaffen, verkopen of selecteren van een speler. De vaardigheden zijn véél belangrijker.

Last edited by Nick at 6/8/2011 1:41:51 PM

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
From: AthrunZala

To: Nick
This Post:
00
186881.3 in reply to 186881.2
Date: 6/8/2011 7:51:56 PM
Overall Posts Rated:
471471
bwah,

tis maar een indruk die ik heb, maar elke keer dat een van mijn spelers een hoog sublvl in iets heeft, heeft hij een veel hogere DMI dan gewoonlijk.

maar zoals GM-Nick meer dan terecht zegt, gewoon negeren die DMI. Ik speel dit spel al 10 seizoenen, en ik ben nog altijd niet achter de nut/functie van DMI geraakt... (en ik ben een NT coach, dus als iemand het in dit spel wist, dan zou men mogen veronderstellen dat de NT coaches dat ook weten :P)

LA-Revo

ps: welkcome to the community. leuk je erbij te hebben.

From: Nick

This Post:
00
186881.4 in reply to 186881.3
Date: 6/9/2011 2:58:00 AM
Overall Posts Rated:
6868
Inderdaad, het heeft ongetwijfeld iets met de sublvls te maken. Alleen om dit gelijk voor te schotelen aan een nieuwe manager.. ;-)

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
From: AthrunZala

To: Nick
This Post:
00
186881.5 in reply to 186881.4
Date: 6/9/2011 4:06:24 AM
Overall Posts Rated:
471471
goed punt.

@ Sandito:

Elke speler heeft een aantal zichtbare skills. Eens je voorbij een zekere 'lvl' gaat, zal hij in die skil verhogen (een zichtbare verhoging, want je speler verbeterd in die vaardigheid van vb: Gemiddeld -> respectable) Echter, elke week dat je hem training geeft, zal hij er niet noodzakelijk een zichtbare verhoging zijn, maar hij zal wel verhogen in die vaardigheid. Dat wilt dus zeggen dat zijn sublvl van die skill verhoogd is.

Dat bedoelen we met sublvls ;)

Mocht het nog niet duidelijk zijn, aarzel dan niet om te mailen of nog een forum post te maken. Er is maar een soort domme vraag, en dat zijn degenen die men niet heeft durven stellen. dus gewoon vragen als je ergens iets niet zeker weet. Een antwoord zal je sowieso krijgen ( we kunnen niet verwachten dat je gelijk alle details van het spel kent ;)

grtz

LA-Revo

This Post:
00
186881.6 in reply to 186881.5
Date: 6/10/2011 9:50:57 AM
Overall Posts Rated:
00
Ok, bedankt voor de reacties. :)