BuzzerBeater Forums

BB België > Tussenseizoen s16 ---> s17

Tussenseizoen s16 ---> s17

Set priority
Show messages by
From: Nick
This Post:
00
189283.1
Date: 7/10/2011 11:22:56 AM
Overall Posts Rated:
6868
Hier weer de Nederlandse versie van het schema van het tussenseizoen.
Uiteraard zijn de Belgische GMs gemachtigd om hem aan te passen naar de Belgische vertaling/verwoording en kan hij eventueel vertaald worden naar het Frans.

Tussenseizoen s16 ---> s17

9 juli (za): Laatste reguliere competitiewedstrijd
11 juli (ma): Financiële update
12 juli (di): Playoffs. Halve finale divisie en eerste degradatiewedstrijd
12 juli (di): Ieder team dat is uitgeschakeld voor playoffs, krijgt een oefenwedstrijd gegenereerd voor 16 juli
14 juli (do): Oefenwedstrijden (bekerwedstrijden voor de landen die een langer bekertoernooi hebben)
16 juli (za): Playoffs. Finale divisie, tweede degradatiewedstrijd en oefenwedstrijden
16 juli (za): Competitie finale en oefenwedstrijden (voor de overige 14 teams) voor 23 juli worden gegenereerd
18 juli (ma): Financiële update. Laatste kans om te investeren in de draft van seizoen 16
19 juli (di): Competitie finale wedstrijd 1, degradatiewedstrijd 3 (indien nodig)
21 juli (do): Oefenwedstrijden
23 juli (za): Competitie finale wedstrijd 2, oefenwedstrijden voor de overige 14 teams
24 juli (zo): Competitie finale wedstrijd 3 (indien nodig)
25 juli (ma): Financiële update. Eerste kans om te investeren in de draft van seizoen 17.
25 juli (ma): "Offseason processing" begint. Na de laatste officiële Nationale Team wedstrijd van de dag, wordt de vorm gereset. Het is dus niet aan te raden om deze week Vorm te trainen.
25 juli (ma): De draft begint tijdens het "offseason processing" op maandagavond. Het kan echter tot dinsdag duren voordat iederen zijn verse draftee's heeft.
25 juli (ma): NT Verkiezingen gaan van start! Op deze pagina kan je stemmen, je verkiesbaar stellen en vind je tegen die tijd meer deadlines e.d. (/country/13/ntelection.aspx)
25 juli (ma): Indien er nieuwe landen beschikbaar zijn kan men zich nu inschrijven.
28 juli (do): Oefenwedstrijden
30 juli (za): Eerste competitie wedstrijddag van het nieuwe seizoen!
1 augustus (ma): Financiële update
2 augustus (di): NT Verkiezingen eindigen. Zorg dat je op tijd stemt!
2 augustus (di): Tweede competitie wedstrijddag van het nieuwe seizoen.
3 augustus (wo): Eerste BuzzerBeatersBesten wedstrijd van seizoen 17.
4 augustus (do): Eerste Nationale Bekerwedstrijd van seizoen 17.

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
From: riez

To: Nick
This Post:
00
189283.2 in reply to 189283.1
Date: 7/11/2011 11:46:13 AM
Overall Posts Rated:
33
Voici la version francophone (publiée sur le forum français)

Planning prévisionnel et non officiel: (basé sur l’heure serveur)

9 Juillet (Samedi): Dernier match de Saison régulière de la saison 16
11 Juillet (Lundi): Mise à jour économique.
12 Juillet (Mardi): Playoffs: Demi-Finales de Conférence et 1er match de Relégation.
12 Juillet (Mardi): Toutes les équipes éliminées des Playoffs ont un match amical prévu le 16 Juillet.
14 Juillet (Jeudi): Amical / Match de Coupe.
16 Juillet (Samedi): Finale de Conférence, 2eme Match de relégation, amical.
16 Juillet (Samedi): Finale de Ligue et amical pour le 23 juillet générés (pour les 14 autres équipes).
18 Juillet (Lundi): Mise à jour économique: Dernière opportunité pour investir dans la draft de Saison 16.
19 Juillet (Mardi): 1er match des finales, 3eme match de relégation (si besoin)
21 Juillet (Mardi): Amical
23 Juillet (Samedi): 2eme match des finales, amical pour les autres équipes.
23 Juillet (Dimanche): 3eme match des finales (Si nécessaire)
25 Juillet (Lundi): Mise à jour économique.
25 Juillet (Lundi): Début du processus d’intersaison. Lundi 25 étant le dernier match des équipes nationales, cela implique une remise à zéro des formes, il n’est donc pas conseillé d’entrainer “Forme Equipe”.
25 Juillet (Lundi): Début des élections NT tard dans la soirée (EST). Veuillez-vous diriger vers la page « Equipe Nationale » pour plus d’informations sur les dates d’inscription et de vote.
28 Juillet (Jeudi): Amical
30 Juillet (Samedi): 1er match de la saison régulière 17.
01 Août (Lundi): Mise à jour économique.
02 Août (Mardi): Fin des élections NT en fin de journée (EST).
02 Août (Mardi): 2eme match de saison régulière.
03 Août (Mercredi): 1er match des BuzzerBeater's Best de la saison 17.
04 Août (Jeudi): 1er match de coupe pour la saison 17.