English speech : top of this forum post
Nederlandse speech : onderste deel van deze post
Speech en francais: elle serra mis sur le forum d'ici peu
______
Ok guy's. I'm gonna keep this speech short. If you have any questions ( other than, will my player be selected for the NT) then please ask em in the debat thread.
Well, i'm LA-Revo, owner of Antwerp Angels ( First season in BBBL) and i've been your NT coach for the past 4 seasons.
First 2 seasons were rather unfortunate in terms of results. But i haven't changed anything, and it paid off in the past 2 seasons, where the Belgian NT took part in the european championship for the second time in their history. Last season, the Belgian Nt has matched their Best record, by qualifying for the knock out stages ( where we lost a close game against Mexico).
This is just to point out that i'm more than capable of leading this NT team.
As for my goals:
I'd like to requalify for the European championship in season 17. That will be my main goal. We are in the same pool as Czech Republic, who have got Home Court Advantage, so the top spot is defenately going to the Czech Nt team. That leaves Belgium and the Netherlands as main contenders for the second spot. This isn't going to be an easy one to quallify and to make things worse, Netherlands are facing the Czech NT as their last game, so that means that if we lose 1 other game, other than against the Czech NT team, then this campaign will be over. According to the NT rankings, the Dutch NT is stronger than ours, but we all know that ranking doesn't mean much ( just look at last season if you want the proof).
I'm looking forward to the challenge of this season. The number one spot in our division is practically locked up due to the HCA for the Czech NT. So let's beat our northern Neighbours and try to do better than what happened 2 seasons ago.
LA-Revo
________
Beste BB landgenoten.
Nt verkiezingen zijn er weer, en ik heb met opnieuw kandidaat gesteld voor de NT.
Eerst ietsje over mezelf: Ik ben LA-Revo, speel sinds seizoen 5, eigenaar van Antwerp Angels ( BBBL) EN ben jullie Nt coach geweest voor de afgelopen 4 seizoenen. Ik maak al deel uit van de U21/NT staf sinds 6.5 seizoenen en weet dus waar ik aan begin als ik me als NT coach herverkozen zou worden.
Mijn laatste 2 seizoenen zijn zeer goed geweest. De NT heeft voor de 2e keer in zijn geschiedenis deelgenomen aan het Europees Kampioenschap (waarbij we ons hebben gekwalificeerd als Reekshoofd!) En vorig seizoen heeft de NT zich voor de Knock out stages geplaatst van het Troosttoernoei, waarbij we helaas meteen een sterke tegenstander (Mexico) voorgeschoteld kregen en er dus in de eerste ronde er al uit lagen.
Voor het komende seizoen wenst ik opnieuw ons te kwalificeren voor het Europees Kampioenschap. We zitten in een poule waarbij onze voornaamste tegenstanders de Tjechen en de Nederlanders zijn. De Tjechen zullen reekshoofd worden, gezien ze het thuisvoordeel hebben. Dus de 2e plaats zal op een strijd tussen Belgen en Nederlanders uitdraaien. Bovendien hebben de Nederlanders een lichtelijke voordeel voor hun kalender, want zij moeten pas tegen de tjechen spelen op de laatste speeldag van de voorrondes, wat inhoudt dat de Tjechen hen weinig in de weg zullen leggen. Dus de voorronde zal waarschijnlijk beslist worden in het onderlinge duel tussen Belgie en Nederland. Nederland staat dan wel hoger op de wereldranklijst dan onze Belgen, maar dat wilt niets zeggen( kijk maar naar seizoen 15, toen we rond de 50ste stek stonden en alsnog de 11e en 9e van de wereld ( zijnde Portugal en Slovakije) naar huis stuurden.
Ik kijk alvast uit naar een nieuw NT seizoen, vol met nieuwe uitdagingen, en ik hoop dat jullie je stem aan mij zullen geven, zodat ik het werk van de vorige 4 seizoenen kan voortzetten, met als uiteindelijke doel onze NT selectie klaar te stomen voor een deelname aan het Wereldkampioenschap.
LA-Revo
Last edited by AthrunZala at 7/27/2011 9:40:04 AM