BuzzerBeater Forums

BB Nederland > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
191297.2 in reply to 191297.1
Date: 7/26/2011 5:09:30 PM
Overall Posts Rated:
152152
Hallo Nederland,

Ik wil me hierbij kandidaat stellen voor de vacature van BC voor ons NT.

Ik zal me even voorstellen aan degene die me nog niet kennen. Ik heet in het normale leven Mark en speel dit spel al vanaf seizoen 3. Dus je kunt gerust zeggen dat ik de nodige ervaring al heb opgedaan in dit spel.

Ik ben al eens eerder Bondscoach ( BC ) geweest. Het U21 van Nederland heb ik 2 termijnen (4 seizoenen) geleid.
Ik heb toen het EK naar ons land gehaald en we zijn toen tot finale gekomen, maar helaas hebben we die toen verloren van Italiƫ.

Mijn missie is proberen een grotere rol te gaan spelen op Internationaal vlak. Doelstelling wordt ook minimaal de top 20 binnen te dringen. Momenteel staan we op plek 23.
Ook wil ik gaan kijken of we ons NT misschien iets gaan kunnen verjongen omdat het NT toch wel op leeftijd begint te worden.

Voor verdere vragen wil ik jullie verwijzen naar het debat forum (191298.1)

This Post:
00
191297.3 in reply to 191297.2
Date: 7/26/2011 6:17:22 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
535535
Second Team:
Silver Onions
Hallo BB'ers van Nederland,

Ik heb mij kandidaat gesteld voor de vacature van BC voor ons NT.
Ik speel dit spel sinds seizoen 11. Sta dus aan de vooravond van mijn zevende seizoen.
Afgelopen seizoenen heb ik mij naast mijn eigen team, wat voornamelijk Nederlanders telt, Arsjitekt geholpen bij het scouten.
Ik vind dat een heel belangrijk onderdeel van het Nederlands team en zou dan ook verder willen gaan, met de opzet zoals die nu is.

Met topspelers heb ik nog weinig ervaring, heb afgelopen seizoen wel een NT speler aan mijn selectie toegevoegd.
Maar ik ben iemand die snel leert en die vanuit originele invalshoeken naar dingen kijkt.
Qua selectie heb ik wel een redelijk idee, wat de toppers zijn en hoe we die het beste kunnen gebruiken.

We zijn een klein BB land, maar we hebben een hoop enthousiaste managers en ik verwacht dat we, hierdoor dan ook wat vaker een mooie uitslag kunnen gaan neerzetten tegen de echte toplanden.

Mochten jullie vragen hebben, dan zie ik die graag tegemoet op het debat forum.

Verder wil ik The Hammer en eventuele andere kandidaten een sportieve en eerlijke strijd toewensen bij deze verkiezing!!

Only in the dark, we succeed!