BuzzerBeater Forums

BB Danmark > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
33
199957.2 in reply to 199957.1
Date: 11/1/2011 9:49:48 AM
Ich Roque
DBL
Overall Posts Rated:
8383
Mojn Danmark.

Her kommer min tale og mine tanker omkring det danske u21 landshold og hvorfor jeg har valgt at stille op.

Jeg har fulgt de danske landshold intens igennem de 2 seneste sæsoner og i denne sæson er jeg blevet en del af NT teamet.

Omkring mig selv kan jeg fortælle at jeg har spillet siden slutningen af 2007 dog uden at gøre det store væsen af mig.
Jeg har aldrig formået at rykke op i DBL jeg har dog været i en enkelt opryknings finale.
Jeg har nok lige som mange andre nybegynder lavet en hel de rookie fejl igennem mine sæsoner, dels pga af manglende info og stædighed.
Nu har jeg lagt en målrettet taktik for at nå DBL inden for de 3 næste sæsoner.
Men nok om mit eget hold nu gælder det u21 holdet.

Det var en ganske let beslutning for mig at stille op, jeg føler jeg har tiden og ikke mindst lysten til at styre u21 holdet.
Der har igennem de seneste sæsoner været en stigende interesse for begge de danske landshold og en øget og større fokus på talenterne.
Hvilket giver chancen for at stille et stærkere og mere konkurrence dygtigt hold, det kan vi allerede se på resultaterne fra denne sæson.

Den øgende fokus har også gjort at der er kommet flere hjælpe værktøjer, der er bla. google dokumentet og de to forbund "NT Danmark" og "Projekt u21 DK" Der kommet til at blive brugt flittigt til at følge talenterne.

Der er rigtig mange udfordringer som u21 landstræner, en af de største er at sikre at vores bedste talenter får fuld træning hver uge. Ikke nok med at de skal trænes fuld indtil de fylder 22 så skal vi også have sikret at de fortsat trænes efter deres ungdomslandsholds karriere er forbi.
Så de en dag kan tage skridtet op til det "voksne" landshold. Der vil være tæt kontakt med alle managers der har spillere i u21 truppen og dem der har spillere lige uden for truppen. Så de fortsat trænes og manageren ikke mister modet.
Desuden skal der meget mere info ud til den danske BB-befolkning på de offentlige forums, her vil der kommer kampoplæg mm.

Den årgang der står for at skal udtages til u21 landsholdet er rigtig spændende da de er rigtig godt trænet og fulgt tæt at managers fra NT teamet.

Grunden til DU skal sætte din stemme på roquesc er fordi u21 landsholdet trænger til frisk blod og har brug for en manager med gnist og gejst.
Der er igen tvivl om at LA-Pirates har lavet et godt stykke arbejde gemmen de sidste 2 sæsoner. Men det er tid til forandring.