BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
Help - Vlaams > Kleine Small Forward
Back to the Sneak Peek
Help - Vlaams
betekenis van 'tanken'
7
bekergeld
11
na II?
1
bekertornooi
8
Lijst voor enthousiasme
8
nieuwe speler
3
Training
5
spelerslonen
9
forfeit match
11
nieuwe termen
48
salaris
6
speler op pensioenleeftijd?
22
Spelerspotentieel
2
Nieuwe vertaler
14
skills
5
Presteren<=>DMI
3
Kleine Small Forward
6
Wedstrijd
15
Taining?
9
Speelminuten
4
<
>
Favorite Folders
Kleine Small Forward
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
Lord of Doom (2)
Garrus (3)
aaeeoo2 (1)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Garrus
This Post:
0
200342.1
Date: 11/1/2011 5:28:24 AM
Overall Posts Rated:
0
Beste mensen,
Ik heb een small forward gedraft van 6'3", dezelfde lengte als mijn 21-jarige Chinese Point Guard.
Nu heeft deze SF een potentieel van 8, een loon van 5719 en degelijke skills als beginner (ik weet niet of ik ze publiek mag tonen). Het probleem is nu dat hij wel op 6 skills op redelijk heeft staan, maar deze zijn verspreid over shot man en big man skills. Train ik hem gewoon als SF op alle skills of focus ik hem beter door zijn lengte als een guard?
Thanks!
Mvg
Mark Unread
Ignore User
From:
Lord of Doom
To:
Garrus
This Post:
0
200342.2
in reply to
200342.1
Date: 11/1/2011 6:05:50 AM
Overall Posts Rated:
96
wel, dat hangt wat af van wat in jouw plannen past
je kan hem gerust als guard trainen, gezien zijn lengte, dat hij mooie inside skills heeft is dan zelfs goed meegenomen.
Je kan hem ook als SF trainen. Maar dat betekent veel out-of position training, en dat moet je dan liggen, niet idereen doet dit graag.
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
Mark Unread
Ignore User
From:
Garrus
To:
Lord of Doom
This Post:
0
200342.3
in reply to
200342.2
Date: 11/1/2011 6:34:44 AM
Overall Posts Rated:
0
Ik train al even guards dus zal beginnen met zijn outside skills te trainen. Nu staat de training op outside shooting voor SG dus ik zal hem hierin laten trainen. Ik denk dat ik er een SG van ga maken die al eens op de SF kan spelen ook.
Mark Unread
Ignore User
From:
Lord of Doom
To:
Garrus
This Post:
0
200342.4
in reply to
200342.3
Date: 11/1/2011 7:13:51 AM
Overall Posts Rated:
96
perfect mogelijk.
het belangrijskte is dat je hem zo veel mogelijk training geeft.
Je kan misschien zelfs het U21 team even contacteren om te zien of hij daarvoor in aanmerking zou kunnen komen.
Zij kunnen je ook helpen met tips over welke skills je best traint om er een goede speler van te maken
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
Mark Unread
Ignore User
From:
aaeeoo2
To:
Lord of Doom
This Post:
0
200342.5
in reply to
200342.4
Date: 11/1/2011 10:43:52 AM
Overall Posts Rated:
32
ik maak deel uit van het U21 team en gezien zijn potentieel en salaris zal deze zeker worden opgevolgd door het U21 team,
dus verwacht ik dat je deze week nog een BBmail zal krijgen van degene die is aangesteld om jouw league te scouten en daar kan je dan meer aan vragen je mag mij ook contacteren als je vragen hebt natuurlijk.
Mark Unread
Ignore User
From:
Garrus
To:
aaeeoo2
This Post:
0
200342.6
in reply to
200342.5
Date: 11/1/2011 12:36:43 PM
Overall Posts Rated:
0
Ik heb zelf gescout voor U21, maar doordat ik redelijk zotte uren klop op mijn werk soms is dat wat verwaterd. Ik weet perfect hoe ge alle posities traint op SF na, maar ik merk wel dat op SF vaak afhankelijk van de tegenstander een SG of PF wordt opgesteld.
En ja met 5719 loon en superster potentieel besef ik wel dat ik een goede rookie vast heb dus ik zal die wel tegoei trainen.
Momenteel heb ik een PG die nog kans maakt op U21 volgens mij, maar mijn main trainee is mijn Chinese PG die nu net 21 is geworden. daarom zal deze SF voorlopig zijn schema moeten volgen en dat is nu gericht op zijn shot.
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images