BuzzerBeater Forums

BB Danmark > U21 Danmark - Frankrig

U21 Danmark - Frankrig (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
202512.1
Date: 11/14/2011 11:33:03 AM
Ich Roque
DBL
Overall Posts Rated:
8383
Så kom dagen hvor jeg skal stå i spidsen for vores u21 drenge. Så før nævnt skal vi nok møde det man vil kalde overmageten, Frankrig. Jeg forventer ikke vi har de store chancer, men vil forsøge at spille dem vi har.

Start opstillingen ser ud som følgende:

PG - Marcus Refsgaard - Jørn Sørensen - Jan Weisbjerg

SG - Mohd Azaruddin bin Che Rusli - Frederik Skov-Jensen - Kent Frisgaard

SF - Kent Frisgaard - Thomas Sivertsen - Glenn Bebe

PF - Uffe Vestrup - Valdemar Plauborg - Tim Skærlund

C - Tim Skærlund - Lars Blaabjerg - Valdemar Plauborg

Jeg har forsøgt at får så meget forsvar på bane så muligt på de to guard-pladser, desuden forsvare vi feltet ganske godt med Uffe og Tim. Jeg håber på at Kent på SF pladsen kan score største delen af vores points. Det skal ikke være nogen hemmelighed at vi ikke kan vælge og vrage imellem super skytter.
Jeg har valgt at spille Tålmodig angreb og et 2-3 forsvar for at styrke vores ID yderlig.
Jeg har valgt at spille tag det roligt, for at samle holdånd til når vi skal op imod en mere jævnbyrdig modstander.

Det er lidt svært at spå om hvordan franskmændene vil stille op da de ikke rigtig har spillet med de spillere de har i truppen.
Efter en gennemgang af deres trup kan jeg se de har en del inside spillere der laver mange points. Derfor tror jeg de vil benytte det til at angribe inside.
Et af de steder jeg kan se vi måske får det svært er ved rebounds, Det er ikke lige frem vores styrke. Så et lille opråb om at dem der har inside spillere måske skulle arbejde lidt med det ;)
Ellers vil jeg ønske en god kamp til alle.

Hvis spændingen i denne kamp er forsvundet før tid kan jeg anbefale de "voksnes" kamp i mod Montenegro, det skal nok blive en gyser.