BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Albanien - Danmark

Albanien - Danmark (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
00
203044.1
Date: 11/21/2011 7:28:20 AM
Overall Posts Rated:
754754
Så er det blevet tid til landskamp igen. Aftenens modstander er Albanien, der lagde ud med et stort nederlag til Portugal i sidste uge, og derfor må være ekstra opsatte i aften. Kampen gælder bedre seedning til de resterende kampe i turneringen, så vi sætter selvfølgelig alt ind på en sejr.

Jeg vil som altid være online på chatten under kampen, og alle er velkomne til en forhåbentlig spændende kamp!!

mvh

funzip

From: funzip

This Post:
00
203044.2 in reply to 203044.1
Date: 11/22/2011 3:15:08 PM
Overall Posts Rated:
754754
aaarh.. en af de kampe der gør ondt !!! Jeg kan ikke rigtig brokke mig over vores ratings, da det er noget af det bedste vi har præsteret på udebane, med holdånd på 5. og offensivt har vi aldrig lavet lvl 11 i outside scoring før.

Havde til dagens kamp valgt at sætte Wivel ned som SF, dels for at bruge hans forsvar der, da de normalt spiller med en dyr SG der, og samtidig for at give os den bedst mulige offensiv. Men må tage hatten af for Albanien da de virkelig satser og spiller en lavlønnet PF på SF og en billig SF på SG og satser alt på inside offensiven. Det der så giver grå hår er at vi med vores 2 absolut bedste scorerer på SG og SF ikke formår at udnytte det endnu mere end vi gør. Og så må vi bare sige at deres to store under kurven virkelig gør det onde ved os, og formår at holde Schlosser ude af kampen. Vi bliver outreboundet 60-31 og er 3 for 21 bag trepointslinien.

En kamp der må læres lidt af, og så ellers hurtigt videre. resten af programmet for indledende runde er nu fastlagt, og umiddelbart ser det ikke helt skidt ud.