BuzzerBeater Forums

BB Danmark > U21 Česká Rep. - Danmark

U21 Česká Rep. - Danmark (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
11
204008.1
Date: 12/5/2011 11:59:35 AM
Ich Roque
DBL
Overall Posts Rated:
8383
Kampoplæg:

Dagens modstander Tjekkiet, har spillet skiftevis flyt bolden hurtig og kig under kurven, hvis de forsætter i den stil stiler de med kig under kurven imod os. En lille note er at de uanset om de spiller den ene eller den anden taktik har de altid stærkest angreb i feltet.
Her er et lille overblik over deres inside skytter. Deres bedste skytte i feltet er deres PF Jaroslav Kusák (19035357) og Ondřej Čabla (18226827). Čabla har desuden 13, 8 og 13 RB's i deres 3 kampe. Vi har desværre ikke en stræk RB'er til at tage kampen op med ham, men vi vil dække deres skud med Vestrup.
Outside har de SG Pavel Bartejs (18226105) der har spillet i 2 (de kampe de har spillet flyt bolden hurtig) af deres 3 kampe og scoret 15 og 27 p. Hvis han kommer i kamp skal han spille overfor Mohd.
SF har de Milan Trnobranský (18226848) som virker som en habil skytte. Deres SF back up Miroslav Rybízek (18225972) virker til at være på samme niveau.
Som i nok kan fornemme så laver de mange points (132, 105 og 99). Men de har også mødt de 3 svageste hold i puljen.
Efter en lægere diskussion frem og tilbage i sidste uge, har jeg idag lagt mig fast på taktikken til kampen efter første gennemgang af Tjekkernes hold. Vi spiller Mod midt og 2-3 D. Med Plauborg på SF som overraskelsen.
Det største minus ved denne taktik er at han kommer til at spille over for en outside scorer (Trnobranský eller Rybízek). Men vi håber at hans bidrag til forsvar og skud i feltet kan opveje det.

Sepstrup på PG
Mohd på SG
Plauborg på SF
Vestrup på PF
Timmy på C

God kampe alle mand!

This Post:
11
204008.2 in reply to 204008.1
Date: 12/5/2011 1:56:53 PM
Ich Roque
DBL
Overall Posts Rated:
8383
Endnu et nederlag

Vi gjorde ellers alt rigtig ifht. taktik. Vi disker op med et Fremragende (lavt) Forsvar i feltet over for deres Glimrende (medium) Scoring i feltet. Desværre har de SG Pavel Bartejs (18226105), der gør rigtig ondt på os der scorer 29 p på 36 min.

3 af vores starter lavede en double double Plauborg 17p - 10rb, Vestrup 15p - 11 RB og Timmy 19p - 18rb.

Et af vores store problemer er Turnovers, der taber vi 12-4, desuden er vi 0-17 på 3'ere det ville have pyntet med et par af dem i kurven.

Alt i alt er jeg tilfreds med dagens indsats, næste uge tager vi i mod vores kære naboere fra Sverige.

Desuden byder de sidste 3 runder på 3 meget spændende opgør, hvor alle hold vil have en reel chance for at slå hinanden og vil gøre alt for at stå med 3 sejre om 3 uger.

Runde. 5
Sverige - Danmark
Hayastan - Ireland

Runde. 6
Danmark - Hayastan
Ireland - Sverige

Runde. 7
Ireland - Danmark
Sverige - Hayastan

Vi og Hayastan har 2 hjemmekampe. Der er stor sansynlighed for at de andre har sparet noget mere holdånd op end vi har. Sverige er det eneste hold med en W, da de overraskende slog Frankrig 111-94 i runde 2.

Mit bud er:
Sverige har spillet tag det roligt i 2 kampe og Tæsketid 2 gang.
Hayastan har spillet tag det roligt i 4 kampe.
Ireland har spillet tag det roligt i 2 kampe og normal 2 gange.

Derfor er det umiddelbart Hayastan der ser mest skræmmende ud.
Når man kigger på spiller materialet så har Sverige fordelen der.

Så kommer spørgsmål til jer BB-DK, hvad gør vi lige her, hvordan slutter vi af med maner og 3W? Jeg er gået i gang med at scoute dem for at lægge taktik, jeg håber du vil gøre det samme og komme med dit bud og dine observationer.

Last edited by LA-RoqueSC at 12/5/2011 2:17:36 PM