BuzzerBeater Forums

BB Danmark > eksternt forum

eksternt forum (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
22
204498.1
Date: 12/13/2011 6:29:53 AM
Overall Posts Rated:
754754
Som nogen måske har lagt mærke til, håber jeg ;) har jeg ikke postet de store taktiske oplæg, hverken før eller efter landskampene det sidste stykke tid.

Det er ikke fordi jeg ikke har lyst, da jeg rigtig gerne vil have mere dialog og opmærksomhed omkring landskampene. Specielt da vi i denne sæson har nogle muligheder. Men efterhånden er det blevet normal praksis for landsholdende at scoute hinandens forums, google translate i stor stil. Så derfor er det ikke smart at skrive om taktik og planlægning på det åbne forum.

Derfor leger jeg lidt med tanken om et eksternt forum, hvor det vil være muligt at diskutere taktik mv. frit. Og det vil samtidigt være muligt både for U21 og NT at poste skills og snakke træning og niveau, uden at der er nogen der lurer med.

Jeg har allerede oprettet et forum (http://buzzerbeater.danskforum.net/), hvor alle er mere end velkomne til at joine op. Det er ikke et forum hvor der er krav om aktivitet som sådan, men vil være stedet hvor vi vil poste oplæg, taktik mv.

Jeg er nysgerrig efter at høre, hvad jeres mening er om ideen??

mvh

funzip

From: funzip

This Post:
00
204498.2 in reply to 204498.1
Date: 12/17/2011 3:44:58 PM
Overall Posts Rated:
754754
Såeh Jeg er blevet klogere her i dag. Kan oplyse til alle dem der allerede er joinet det eksterne forum, at det nu rent faktisk er muligt at se de ting jeg har postet derinde;) gør det hele lidt sjovere.

Lad mig så bruge denne anledning til at søge efter en der har lyst til at være administrator på forummet, da det tydeligvis ikke er min stærkeste side.