BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Thailand - Danmark

Thailand - Danmark (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
22
204663.1
Date: 12/15/2011 3:19:19 PM
Overall Posts Rated:
754754
mandag aften møder vi Thailand på udebane, i en kamp der meget gerne skal vindes.

Jeg har lavet et oplæg til kampen, med mine tanker angående taktik og opstilling inde på det nye forum.

(http://buzzerbeater.danskforum.net)

Så kom endelig med kommentarer og alle spørgsmål, ideer er velkomne.

Husk når i ansøger til forummet at bruge jeres nick herfra, så jeg har en chance for at få bekræftet hvem det er . vi skulle jo nødig have spioner ind ;)

Last edited by funzip at 12/15/2011 5:28:33 PM

From: funzip

This Post:
11
204663.2 in reply to 204663.1
Date: 12/19/2011 2:32:58 PM
Overall Posts Rated:
754754
En god udebanesejr over Thailand i dag. Må indrømme at jeg var lidt nervøs da første halvleg sluttede helt lige, og vi ikke rigtig havde fået gang i spillet. Men det hele bliver sat på plads i 3. periode, der vindes 27 -11.

Emil Schlosser havde en rigtig god kamp med 23points og 19 rebs, men ellers bliver man nødt til at fremhæve Mudzar bin Othman så med 12 points ( 5 for 5) , 6 rebs og 2 blocks var en rigtig vigtig spiller kommende fra bænken.

Sejren betyder at vi nu har 4 sejre og 2 nederlag, og alt efter hvordan kampene ender i løbet af i dag, så har vi rent faktisk muligheden for at ende på en plads der giver videre adgang i turneringen. Men næste uges kamp ude imod Costa Rica ser ud til at blive rigtig svær, og der skal findes på noget spændende hvis vi skal have noget med fra den kamp. Men mere om det på det eksterne forum, hvor også spillerstatistikerne er blevet opdateret med dagens kamp.

mvh

funzip