Jeg bruger lige denne tråd igen.
Jeg starter med et godt tilbud, træner du inside og kunne du tænke dig en u21 spiller der er på holdet i næste sæson. Så smid et bud på Eigil Petersen
(19756990) træn hans kondi til han rammer Middelmådig (5) og ellers gå inside amok på ham.
Eller så ville jeg lige fortælle hvad der er sket siden sidst.
Lars Blaabjerg fra Old School Basketball, er den første spiller jeg har smidt af holdet, han har ikke haft et eneste pop i over 2 mdr. så jeg går ud fra han har ramt sit cap.
Ind på holdet er kommet hele 3 nye spillere. Her kommer en lille præsentation af dem:
Den før nævnte Eigil Petersen
(19756990) allerede nu har han et niveau i forsvar i feltet til at være med på u21. Han mangler bare noget mere træning i RB og Skud i feltet. Og selvfølgelig som jeg nævnte før KONDITION! Det bliver spændende om han bliver solgt.
Næste spiller er Ralph Ravnsbo
(19757390) som jeg vurdere til at være foran Eigil, han er ikke helt så god til at forsvare som Eigil men det han mangler har han så fået i Skud i feltet og Rebounding.
Så sammen med Uffe Vestrup
(19757453) og Ulrik Nørmark
(19757336) ser det ud til at vi får et rigtig lovende inside game i næste sæson. Hvilket jeg også har lært i denne at det prioriteres højest af alle de store lande. Så vi håber på at kunne matche dem der.
Sidste spiller er Erling Hellbo
(19757632) fra danske FCBarcos. Han minder meget om hans holdkammerat Kent Frisgaard der allerede er på holdet. Erling er dog stærkere i alle inside skills, hvilket kan blive brugbart hvis han skal spille SF pladsen. Desværre er han ikke helt lige så stærk som Kent til at forsøge sig langt ude fra.
Desværre for alle 3 spillere har de ikke potentialet til at komme længere end u21 hold, men de kom da trods alt på holdet.
Forsæt det gode arbejde der ude med at træne de unge knægte og husk nu, de kan også trænes efter deres u21 karriere.