BuzzerBeater Forums

BB Danmark > [u21] Farvel generation sæson 14.

[u21] Farvel generation sæson 14. (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
11
207607.1
Date: 1/29/2012 7:27:54 AM
Ich Roque
DBL
Overall Posts Rated:
8383
Så er u21 karrieren ved at være slut for gutterne der er draftet i sæson 14. Her kommer et overblik over hvor mange kampe de nåede at spille.

Tim Skærlund (18229913) - 16 gældende U21 landskampe og 8 træningskampe for U21 landsholdet.
Thomas Sivertsen (18230193) - 16 gældende U21 landskampe og 7 træningskampe for U21 landsholdet.
Jørn Sørensen (18229984) - 15 gældende U21 landskampe og 12 træningskampe for U21 landsholdet.
Mohd Azaruddin bin Che Rusli (18229999) - 14 gældende U21 landskampe og 8 træningskampe for U21 landsholdet.
Sigurd Sepstrup (18229856) - 10 gældende U21 landskampe og 5 træningskampe for U21 landsholdet.
Marcus Refsgaard (18230167) - 7 gældende U21 landskampe og 3 træningskampe for U21 landsholdet.
Valdemar Plauborg (18230172) - 7 gældende U21 landskampe og 2 træningskampe for U21 landsholdet.
Kent Frisgaard (18230169) - 5 gældende U21 landskampe og 2 træningskampe for U21 landsholdet.
Lars Blaabjerg (18230152) - 4 gældende U21 landskampe.

Nu vil jeg komme ind på hvordan deres fremtid muligvis ser ud.

- Tim trænes for fuld fart mod NT og jeg er helt sikker på at han havner der i løbet af ganske få sæsoner.
- Thomas har desværre ikke potentiale til at komme på NT, men han er og bliver en rigtig god all round spiller.
- Jørn's manager har desværre ikke svart på mine beskeder, han har potentialet (HoF) til at komme på NT og rigtig spændende skills til at måske blive en SF'er. Men det har været sløv med træningen på det sidste, så tror desværre ikke han bliver NT aktuel.
- Mohd er en spiller der rigtig er blomstret op i denne sæson og han har en stor del af ansvaret for at hans klubhold Wallens Bulls pt. står i finalen i deres første sæson i II.3. Super spiller potentialet begrænser nok han NT chancer, men har er igang med at blive en spiller der helt sikkert gør en forskel på klub niveau.
- Sigurd er lige som Tim på vej mod en kommende NT karriere. Hvor de nok skal hooke op til en masse Alley-oops.
- Marcus bliver også en dygtig spiller på klub niveau.
- Valdemar trænes for fuld skrue og er måske en bobler til NT, først skal han lige hæve sit RB niveau og der efter vil hans manager arbejde på hans outside skills og han kan gå hen og blive en rigtig stor trussel på PF pladsen.
- Kent har været sat til salg et par gang. så jeg tror at manageren gerne vil af med ham. Han er en rigtig farlig scorer, men hans OD er for lav til at han kan spille med mod de bedste.
- Lars røg af holdet for flere uger siden, da han havde nået sit cap.

Jeg vil sige mange tak til denne generation og deres managere. Efter mandagens kamp mod Portugal ryger de alle sammen af holdet, så jeg kan begynde at se på de talenter der er i træning og de knægte der gerne skulle udgøre næste sæsons trup.
Derfor vil en del af jer se at jeres spillere bliver kaldt op til landsholdet, kun for at blive droppet igen kort efter. Så jeg kan se om de har udviklet sig som vi havde håbet i løbet af den sidste sæson.