BuzzerBeater Forums

BB Danmark > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
33
208934.2 in reply to 208934.1
Date: 2/8/2012 1:13:57 PM
Overall Posts Rated:
754754

Tid til valg,

Efter en spændende sidste sæson, hvor landsholdet vandt 5 af 8 turneringskampe og tog et stort skridt i den rigtige retning, har jeg valgt at stille op til endnu en tørn.

Landsholdet bevæger sig stille og roligt i den rigtige retning og der bliver trænet mere målrettet end nogensinde, og talentarbejder kører på fulde tryk. Efter Roque er kommet til som U21 træner er der kommet endnu mere fokus på de unge talenter, databasen kører og bliver opdateret, og vi har kontakt med en masse managers ang. træning. Roque laver et kæmpe stykke arbejde med de unge talenter, hvilket også har givet mig tid til at fokusere endnu mere på de spillere som er tættere på landsholdet. Samtidig har det været en kæmpe fornøjelse at vi nu i langt flere kampe har en chance for at lave et resultat, og derfor er der kommet godt gang i taktik diskutionen, hvilket selvfølgelig gør det hele endnu sjovere.

Netop udviklingen af den rigtig gode gruppe af 22-23 årige spillere vi har lige, som ikke er gode nok til landsholdet endnu, men tæt på og med det rigtige potentiale, bliver en af de store udfordringer hen over de næste par sæsoner. Det vil jeg rigtig gerne være en del af.

Resultatmæssigt vil jeg ikke love pokaler og titler henover de næste par sæsoner. Der må vi være realistiske og sige at det er vi ikke i nærheden af. Vi har et rigtig godt hold, med gode spillere, men vi mangler stadig superstjernerne. Vi har ikke spillere med 300k+ i løn osv. og tror heller ikke det kommer foreløbigt. Dertil er vi en nation af alt for fornuftige managers:)
Til gengæld har Roque og jeg brugt en hel del tid på at få gang i mere træning af multiskilled spillere, som også er med til at holde lønnen nede. Og der er efterhånden rigtig mange gode projekter igang.

Som sagt har det været en fornøjelse at få lov til at træne landsholdet, og jeg håber at kunne få lov til at stå i spidsen for holdet endnu en omgang:)

mvh

funzip