Har lige et par ting jeg godt kunne tænke mig at smide ud til debat her
Det eksterne forum
(http://buzzerbeater.danskforum.net/). Nu blev det oprettet sent i sidste sæson, så jeg har ikke spammet det helt vildt, og ved ikke om jeg skal regne 9 medlemmer indtil videre for en succes. men skulle jeg blive valgt igen, kunne jeg godt tænke mig at gøre mere brug af det, da jeg gerne vil involvere så mange som muligt. Der er jo både opdateret med spiller statistik for sæson og taktik oplæg mv. Men mit spørgsmål er om det har nogen interesse og/eller om det er for besværligt.
grunden til oprettelsen var, at det er blevet meget almindeligt at man med hjælp fra google translate scouter sine modstanderes forums for NT informationer, så eksterne forums er efterhånden blevet en almindelig trend. Og jeg vil gerne dele så meget info muligt.
En anden ting. Spiller skills. jeg vil rigtig gerne snakke om hvilket niveau der er på landsholdet, og hvad der skal til osv. så hvad er holdningen til at man på f.eks det eksterne forum poster nogle spilleres skills? Det er ikke noget jeg nogensinde ville gøre uden accept for spillerens manager. Da jeg vil have forståelse for hvis worthy eller patrick97 ikke havde lyst at dbl mostanderne skal se deres spilleres skills.
mvh
funzip