BuzzerBeater Forums

BB Danmark > DBL

DBL (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
00
209537.1
Date: 2/8/2012 3:47:29 PM
Overall Posts Rated:
754754
Tænkte lige at jeg ville sige officielt tillykke til Høsten med deres andet mesterskab i træk. Må nok være ærlig og indrømme at jeg ikke havde mange chancer i den finaleserie. Håber det kan ændre sig i fremtiden;)

Nævnes skal også lige, at Beat de Buzz, højst overraskende rykkede ud, trods 13 sejre og 9 nederlag i grundsspillet. Men forventer at se Odion og topscorer Enzo Artese i nær fremtid.

Ellers ser sæson 19 kun ud til at blive endnu stærkere. Vi har i Fatters team (49751), CSKA Nørrebro (49858) og
BK Amager (49811) fået nogle rutinerede managers med tidligere DBL erfaring tilbage i rækken. Så de ved helt sikkert hvad der skal til. Samtidig er Old School Basketball (49943), der i finalen formåede at udspille go go lio trods en forskel på 200k i lønbudget, rykket op. Så ser ikke ud til at der blive nogen nemme kampe i denne sæson.

Velkommen til de nye hold:)


This Post:
00
209537.2 in reply to 209537.1
Date: 2/10/2012 7:32:51 PM
Overall Posts Rated:
12901290
Tænkte lige at jeg ville sige officielt tillykke til Høsten med deres andet mesterskab i træk. Må nok være ærlig og indrømme at jeg ikke havde mange chancer i den finaleserie. Håber det kan ændre sig i fremtiden;)

Nævnes skal også lige, at Beat de Buzz, højst overraskende rykkede ud, trods 13 sejre og 9 nederlag i grundsspillet. Men forventer at se Odion og topscorer Enzo Artese i nær fremtid.

Ellers ser sæson 19 kun ud til at blive endnu stærkere. Vi har i Fatters team (49751), CSKA Nørrebro (49858) og
BK Amager (49811) fået nogle rutinerede managers med tidligere DBL erfaring tilbage i rækken. Så de ved helt sikkert hvad der skal til. Samtidig er Old School Basketball (49943), der i finalen formåede at udspille go go lio trods en forskel på 200k i lønbudget, rykket op. Så ser ikke ud til at der blive nogen nemme kampe i denne sæson.

Velkommen til de nye hold:)


Ja, tillykke til Høsten. Jeg må gentage mig selv og sige at jeg syntes det er enormt flot hvad de hold præsterer. Det blir en meget lige sæson med kort afstand imellem midt og bund. Høsten vinder mesterskabet og en outsider pokalen, det er mine tips. Jeg forventer ikke at gøre noget stort i sæsonen som det ser ud nu.

At BdB røg ned var vildt. Det må være første gang i DBL at et så dygtigt hold røg ned.

Held og lykke til jeg alle i den nye sæson!

This Post:
00
209537.3 in reply to 209537.2
Date: 2/11/2012 6:11:00 AM
Overall Posts Rated:
2929
Tja.... som jeg har forklaret Funzip så gamblede jeg i de sidste grundspils kamp for at få en bedre målscore. Hvilket næsten også lykkes. Men det gik ud over Kampånden. Så den var for dårlig da jeg gik ind i nedryknings kampene. Men det er jo egenligt bare en dårlig undskyldning for ikke at gøre det bedre i den regulære sæson og sætte sig i den situation.. :D