BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB Nederland > NT Seizoen 19
Back to the Sneak Peek
BB Nederland
Gepromoveerd!
18
Seizoen 19 -> 20
3
Buzzerbeater promoten!
22
plaatsen voor play-offs ,of li...
7
Omdat ik me verveel
1
Rik Smits beker - seizoen 19
108
NT Seizoen 19
58
Wedstrijden zijn eerder
4
Poll 2
11
Vragenforum II
1001
Ruaidri NT BC
15
Gelis, KAMPIOEN
8
National Team Debate Thread
21
Wekelijkse poll?
8
National Team Speeches
1
Election Rules
1
Lay Out BB
14
S18->S19
12
Rik Smits bokaal seizoen 14
235
Vrolijk Kerstfeest iedereen
17
<
>
Favorite Folders
NT Seizoen 19
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
Dionysos (1)
BB-Patrick (1)
3point king (2)
Maupster (5)
Tesse (1)
Arsjitekt (8)
GM-kalebam (1)
powderfingers (1)
JoeMaverick (1)
AthrunZala (2)
Ruaidri (16)
LA-Orgullo (1)
Snowflake108 (4)
Dikkedeur (1)
Coenta (1)
Sluuge (2)
primoss (5)
Coach Criple Carter (2)
Peja (2)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Ruaidri
This Post:
0
210483.1
Date: 2/15/2012 7:26:55 AM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
536
Second Team:
Silver Onions
Beste allemaal,
Gisterenavond de scoutlijsten doorgespit.
Ik heb 11 spelers op dit moment geselecteerd in het NT die in mijn ogen de beste 11 van Nederland zijn.
Ik ga de komende dagen nog 5 Ć” 6 spelers toevoegen, die of er dicht tegen aan zitten of een speciale skill set hebben.
Mochten jullie een suggestie hebben voor een bepaalde speler, laat het mij dan graag per mail weten. Graag ook een reden erbij waarom je vind dat die bepaalde speler in het NT thuis hoort.
Het viel mij wel op dat in de groep 21-25 jarige er weinig inside talenten zijn die het NT nog kunnen gaan halen. Er zijn er wel een paar, maar ik zou toch liever een grotere groep zien. Bij de guards zie ik wel een redelijk grote groep en het wordt dan ook op details bepaald wie erbij gaat komen en wie er af valt.
Zodra ik mijn "defenitieve" selectie heb gemaakt laat ik jullie het weten.
Mijn bedoeling is om op zaterdag of zondag op het Oranje Boven forum de opstelling plus tactiek te plaatsen. Verder zal ik daar van het weekend ook wat toelichting geven op de selectie. Ik doe dat in de federatie, omdat ik niet teveel informatie wil geven aan de tegenstander.
Only in the dark, we succeed!
Mark Unread
Ignore User
From:
Ruaidri
To:
Ruaidri
This Post:
0
210483.2
in reply to
210483.1
Date: 2/20/2012 2:04:23 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
536
Second Team:
Silver Onions
Wat is jullie opgevallen in onze wedstrijd tegen Italiƫ.
Mij een aantal dingen. Zal hier de meest opvallende noemen en ik hoop dat meer dat doen.
- points per 100 schoten wint Voermans en van der Linde, het van Cirillo en Pizzolante, jullie kunnen nu allemaal zien hoe goed Cirillo is.
- guards hebben een vreemde minuten verdeling.
- reboundend waren we veel minder terwijl ik het idee had, dat we daar niet veel achter zouden lopen.
Wat is jullie opgevallen????
Mark Unread
Ignore User
From:
Maupster
To:
Ruaidri
This Post:
0
210483.3
in reply to
210483.2
Date: 2/20/2012 4:22:12 PM
Overall Posts Rated:
284
Wat mij opvalt is dat een 28k salaris speler in de basis staat en een 200+k speler zn backup is. En ook nog in mindere vorm.
Nu zegt salaris niet alles, vooral voor SF niet, maar ik niet snappe
Last edited by Maupster at 2/20/2012 4:22:39 PM
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
Mark Unread
Ignore User
From:
Ruaidri
To:
Maupster
This Post:
0
210483.4
in reply to
210483.3
Date: 2/20/2012 4:45:03 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
536
Second Team:
Silver Onions
De starter heeft meer skill punten en outside gewoon heel stuk beter.
Maar misschien had ik bij een inside aanval voor de betere inside speler moeten gaan. Was echter bevreesd voor de outside schotkracht van hun small forward, dus heb gekozen voor Voermans, die gewoon een stuk meer outside defense heeft. Ik denk eigenlijk altijd eerst defensief en dan pas aanvallend.
Als ik zie dat SF de enige match-up is die we winnen, denk ik eigenlijk dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Maar hoor graag andere meningen.
Mark Unread
Ignore User
From:
Maupster
To:
Ruaidri
This Post:
0
210483.5
in reply to
210483.4
Date: 2/20/2012 4:57:52 PM
Overall Posts Rated:
284
De enige zwakte van hun SF, is gebrek aan rebounding. Dat had je wel kunnen benutten door VdL (in betere vorm dan starter) op te stellen..
Maar dit is heel lastig discussieren voor mij. Ik ken immers de skills niet van de starter..
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
Mark Unread
Ignore User
From:
Arsjitekt
To:
Maupster
This Post:
0
210483.6
in reply to
210483.5
Date: 2/20/2012 5:13:50 PM
Overall Posts Rated:
204
En je bent mogelijk wat bevooroordeeld met Van der Linde... =)
Moet eerlijk toegeven dat ik ook wat verbaasd was met de selectie van van der Lande en enkele andere SF's. Aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als Ruaidri gelijk krijgt met deze selectie. Ik wacht dus maar af.
Het heeft echter wel mijn plannen over hoop gegooid... Ik dacht ik hou op met het trainen van van der Lande en begin aan een nieuw talent welke de nieuwe Yohan Benjamin moet worden.. Leek me wel wat, de nieuwe Yohan Benjamin en nieuwe Douwe van der Pennen in de ploeg.. als opvolgers van de echte 2.
Mocht het SF plan echter niet werken dan hoop ik terug te kunnen vallen op dit plan.
Ik moet echter wel erbij zeggen dat 4 NT-spelers het juiste aantal minuten geven, een hels karwei is, als je wil winnen en niet genoeg adequate vervangers hebt. Voorheen was Van der Lande mijn minutenvuller, maar dat kan ook niet meer.
BTW: Niques Lange Mannen heeft mijn ideaal... op het hoogste nivo met een volledig nederlandse ploeg...voor elkaar, *applaus*
Last edited by Arsjitekt at 2/20/2012 5:15:37 PM
Mark Unread
Ignore User
From:
Dionysos
To:
Ruaidri
This Post:
0
210483.7
in reply to
210483.4
Date: 2/21/2012 3:40:23 AM
Overall Posts Rated:
36
Allereerst, mijn respect voor jou als coach/manager en ik wil me zeker niet in de opstellingsdiscussie mengen, maar toch wel 1 response plaatsen.
Je merkt op "Als ik zie dat SF de enige match-up is die we winnen, denk ik eigenlijk dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Maar hoor graag andere meningen."
Dit is waarschijnlijk geconcludeerd op basis van de points per 100 shots waar Voermans 120.9 scored en Cirillo 120.8. Maar als je kijkt naar de gehele statlijn van beide spelers vind ik de opmerking niet geheel juist. Ik denk dat Cirillo gisteren simpelweg Voermans de baas was. Dit is zeker geen schande gelet op Voermans' leeftijd en ongetwijfeld stijgende skillset, maar wel te verwachten alleen al op basis van het salaris.
SF H. Voermans, 38 6 - 14 0 - 1 2 - 2 -20 1 4 6 1 0 0 2 14 12.5
SF D. Cirillo. 37 13 - 19 0 - 1 1 - 2 +20 4 7 11 1 3 0 3 27 17.0
Kortom, ik vind dat we zorgvuldig moeten zijn als we een conclusie trekken, en wel naar alle data moeten kijken als we iets willen onderbouwen.
Succes met de verdere voorbereidingen voor de volgende wedstrijd. En ik hoop dat je ieders input kunt waarderen dus ook deze. Tot later!
Mark Unread
Ignore User
From:
Ruaidri
To:
Dionysos
This Post:
0
210483.8
in reply to
210483.7
Date: 2/21/2012 7:11:32 AM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
536
Second Team:
Silver Onions
Ik kan ieders mening en input waarderen. Ja ik kijk vaak naar punten per 100 shots om een oordeel te vellen.
Ik weet ook dat Voermans, maar ook van der Lande er nog niet zijn om op internationaal niveau te kunnen excelleren, maar door ze nu al regelmatig te gebruiken, hoop ik beter inzicht te krijgen in hoe ze zich "gedragen" tijdens een wedstrijd. En hoop ik hun managers te motiveren om ze te blijven trainen. Als ik de afgelopen jaren goed heb opgelet bij verkoop van de top small forwards van de wereld dan zag ik dat die allemaal tussen de 125 en 135 skill punten hebben. Dat kunnen onze small forwards over 2,3 seizoenen ook hebben!
Ik vind een groter probleem dat we het rebounden zo zwaar hebben verloren. Voor de volgende wedstrijd ga ik dat zeker zwaarder in ogenschouw nemen.
Ben mij er ook van bewust dat Italiƫ natuurlijk echt een top team is en dat dit een te verwachten verliespartij was. Maar ik wil altijd beter.
Mark Unread
Ignore User
From:
primoss
To:
Ruaidri
This Post:
0
210483.9
in reply to
210483.8
Date: 2/21/2012 7:39:11 AM
Overall Posts Rated:
408
Ik ben niet de juiste persoon om me in deze discussie te mengen,simpelweg omdat ik daar niet de ervaring voor heb.
Maar ik wil zeggen dat ik het wel goed vindt dat je discussie aangaat met andere managers en hun mening vraagt.
Ik ben nu 2 seizoenen bezig en ben redelijk actief op het forum,en heb daarvoor nog niet gezien dat de manager van het NT op deze manier zijn wedstrijden op het forum zet,en zijn ideeen waarom hij deze keuzes heeft gemaakt te verdedigen.
En dan ook nog open staat voor de de meningen van andere managers,om uiteindelijk te komen tot een zo sterk mogelijk NT ...
Mark Unread
Ignore User
From:
Coach Criple Carter
To:
Ruaidri
This Post:
0
210483.10
in reply to
210483.8
Date: 2/21/2012 9:26:13 AM
Overall Posts Rated:
4
Ik ben redelijk positief. vooral als je kijkt naar NT inside spel, Italie was daar wel beter in maar ze zijn denk ik wel eeen maatja te groot. alleen rebounden zou beter kunnen misschien nog even rouleren met C en de PF en aan de hand daarvan een officieele 5 maken.
Mark Unread
Ignore User
From:
LA-Orgullo
This Post:
0
210483.11
in reply to
210483.10
Date: 2/21/2012 12:54:49 PM
FC Den Haag
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
110
Second Team:
FC Den Haag Dos
Same here. Leuke discussies. Denk nog niet dat ik er wat aan kan toevoegen. Ik lees wel alles en hoop zoveel mee te nemen dat ik over een paar seizoenen wel kan mee praten.
Ik zou zeggen ga vooral zo door !
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images