BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Crossroad

Crossroad (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: BennF
This Post:
00
210929.1
Date: 2/19/2012 6:20:06 AM
Overall Posts Rated:
66
Står med et dilemma:

Gårsdagens nederlag til sjudur gjorder mere ondt end resultatet viser. Jeg spillede tæsketid og modstanderen slappede af. Det var en af de modstandere jeg i offseason havde set som et must win for at kunne blive i II. div.

Der vil ikke blive købt mere fra min side, så kan konstatere at det bliver svært at forblive i II div.
Jeg ved at det er tidligt på sæsonen, men jeg har et valg, og kan sælge alle mine stjerner, få 1 pick, og starte i III igen, når det nye talent er nået en alder hvor han kan bære mit hold og derved supplere ham med nogle dygtige spillere, som fra start også kan begå sig i II.div. vha de penge jeg kan få for mit hold nu.

Kan også vælge at prøve at blive. Det betyder at jeg måske fortsætter i II. div næste år, men den plads skal jeg så kæmpe for de næste mange sæsoner og håbe at nogle spillere stepper up, men mine spilleres gns. alder er ikke sigtet i den retning.

Min "stjerne" Sigurd Sepstrup har desværre ikke været i stand til at bringe mit franchise til de dimensioner som jeg forventede og igen misser han clutch ft´s, og er begyndt at tvivle på hvor langt han kan bære mig frem.

Alt i alt kan ikke længere se lyst på fremtiden med Sigurd som værende den bærende spiller på holdet, og er i syv sind omkring min fremtid.

Nogle ideer?

Mvh En fortvivlet BennF

;)



Last edited by Mod-worthy42 at 2/20/2012 7:20:32 AM

This Post:
00
210929.2 in reply to 210929.1
Date: 2/19/2012 1:38:17 PM
Ich Roque
DBL
Overall Posts Rated:
8383
Hej BennF.

Ja du har fået en svær start på livet i II.3, men jeg ville ikke give så hurtig op. Du har den måske mest lovende danske PG, med HoF potentiale. Hvis du sælger ud og giver op nu så går der jo 3-4 sæsoner før du er klar igen. Hvis jeg var dig ville jeg da helt klar kæmpe for at få den anden- eller tredje sidsteplads og derved en nedryknings kamp mod et hold fra de store 8.

Du skulle måske bare fokusere på at få Sigurd's kondi og FT op på min. respektabel i denne sæson. Så gør du chancen for at han misser de vigtige FT mindre.

Så fokuser på hvilke kampe du ikke har en chance for at vinde og så bare spille tag det rolig i dem og spar holdånd op og så når der kommer et tæt opgør så har du muligheden for at spille tæsketid.

Sæsonen er lang endnu, hold hovedet højt.

MVH roquesc

Last edited by Mod-worthy42 at 2/20/2012 7:20:50 AM

This Post:
00
210929.3 in reply to 210929.2
Date: 2/20/2012 2:12:29 AM
Overall Posts Rated:
3535
Hvis du for alvor skal have noget ud af Sigurd, så skal hans Form op.
Tror han spiller for mange minutter om ugen og derfor går hans form ned. :-)

Ellers har jeg ikke så meget at tilføje. RogueSC rammer det rigtig godt :-)