BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Danmark - Serbien

Danmark - Serbien (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
11
211948.1
Date: 3/3/2012 11:38:36 AM
Overall Posts Rated:
754754
Som før nævnt har vi mandag endnu en spændende modstander:) På papiret er vi ikke levnet mange chancer så vi kan håbe de undervurdere os lidt.

Jeg har som altid lavet et oplæg med forventet opstilling og taktik inde på det eksterne forum, så er man ikke medlem der endnu er det bare at joine, skriv til mig hvis man er i tvivl om hvordan osv.

En enkelt ting vil jeg dog gerne nævne her. Vi døjer en del med dårlig gameshape hos flere nøglespillere i disse uger, hvilke virkelig forringer spillerens ratings. Derfor vil i også se en del ændringer i mandagens lineup. To normale startere vil være helt ude af truppen pga gameshape. Det er virkelig en ting vi skal have mere fokus på. Ikke kun for landsholdets skyld.. vil man have succes med klubholdet er det en ting man bliver nødt til at kontrollere.

Jeg vil være online under kampen i dag, og selvfølgelig mandag. så har man spørgmål ang. gameshape , det eksterne forum eller andet er det bare at joine.

mvh

funzip

From: funzip

This Post:
00
211948.2 in reply to 211948.1
Date: 3/6/2012 9:16:14 AM
Overall Posts Rated:
754754
Det blev til det forventede nederlag imod serberne. De sætter os godt og grundigt på plads i første periode, og så holder de samme afstand resten af kampen. Vi levere egentlig nogle for os rigtig gode ratings og kan på den front ikke rigtig være utilfredse. Stats for kampen og sæsonen er opdateret på det eksterne.

Næste uge kan vi så se frem til at møde de forsvarende verdensmestre og nummer 1 på verdensranglisten fra Polen. Håber vi har fået gameshapen på plads og kan stille fuldt hold til den kamp. skal nok blive en oplevelse.