BuzzerBeater Forums

BB Danmark > landsholdet søger

landsholdet søger (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
22
212484.1
Date: 3/11/2012 11:30:33 AM
Overall Posts Rated:
754754
Jeg er som altid på udkig efter efter managers der har lyst til at tale del i arbejdet omkring landsholdet. Pt. består NT teamet kun af jeg selv og så tekniske konsulent Jantzen, så der kan godt bruges nogle ekstra kræfter.

Landsholdet er inde i en god udvikling, holdet har forbedret sig fra sæson til sæson, og der er en øget fokus på træningen af talenter. Dog forbedrer vi os ikke så hurtigt som vores nærmeste konkurrenter og der bliver stadig mistet for mange talenter når de rammer 21-22 års alderens.

Der er forskellige opgaver jeg godt kunne bruge noget hjælp med:

Scouting - Jeg følger gerne spillerne fra de er 18 år og opefter, og kunne godt bruge noget hjælp til at holde spillerne i ilden, og opdatere spillerbasen.

Træningsvejledning - Vi har mange nye managers, og der er også mange der ikke helt har styr på hvordan man kører den optimale træning, så jeg bruger en masse kræfter på at vejlede angående dette.

modstander scout - Jeg kunne godt en der udelukkende fokuserede på at analysere vores modstandere, holde øje med om der er spillere på TL så vi kan se skills, lure på deres forum, og selvfølgelig kigge på taktik osv.

kamp ass. - Efterhånden som vi har fået en bredere trup, er der også kommet flere valgmuligheder op til kampene, der kan prioriteres diverse skills, kondition gameshape mv. og satses inside eller outside. Derfor kunne jeg godt bruge noget hjælp til at analysere materialet og sparre angående taktik.

Har noget af ovenstående interresse og har man lyst til at være en del af NT teamet så send mig en besked ingame. Om man enten har lyst til en af funktionerne eller flere. Er man i tvivl om hvad der skal til eller andet er det også bare at spørge. Det vigtigste er at man har lysten!!!

Jeg ser det også som en mulighed for fremtidige landstrænere at få en ide om hvordan det fungere osv.

Ser frem til at høre fra jer:)

mvh

funzip

From: funzip

This Post:
00
212484.2 in reply to 212484.1
Date: 4/9/2012 2:04:30 PM
Overall Posts Rated:
754754
lidt ærgeligt at der ikke har været en eneste henvendelse på ovenstående. Det er selvfølgelig stadig gældende, og har man lyst til at være en del af NT teamet eller vil vide mere, er det bare at skrive.