BuzzerBeater Forums

BB Nederland > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Monique
This Post:
00
216992.2 in reply to 216992.1
Date: 5/16/2012 1:02:05 PM
Overall Posts Rated:
2323
Hoi allemaal,

Omdat er nog niets te kiezen valt heb ik me maar kandidaat gesteld! Stem allemaal op mij!! :)

Groetjes,
Monique

Message deleted
This Post:
00
216992.4 in reply to 216992.2
Date: 5/17/2012 2:20:15 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Beste community,

ik begrijp terdege dat Nederland een trots land is, zeker wanneer het aankomt op de prestaties binnen de virtuele lijnen. We hebben een moeilijke tijd gekend, welke tot op heden zeker nog niet over is. Hierin zal ik realisme laten overheersen. In eerste instantie was ik niet van plan mijzelf op te werpen als eventuele optie bij de voorportaal van onze gemeenschappelijke deler, echter het gebrek aan kandidaten geeft het idee dat menigeen met leergierigheid of enige ervaring in staat zal zijn de reputatie van Nederland te mogen beïnvloeden.

Mochten jullie er toe besluiten een stem op mij te werpen, dan zal ik het U21 gaan leiden qua opstellingen gelijk aan de voorgaande 4 seizoenen dat ik het genoegen had de talentenverzameling te beheersen. Dit houdt dus in analyses tov iedere tegenstander, maar ook een oog op de ontwikkeling van jeugdige spelers, waarbij zij automatisch de voorkeur krijgen wanneer een volgende ronde buiten bereik is, opdat zij kunnen groeien in ervaring. (Een punt dat ik binnen BB steeds belangrijker begin te vinden!)

Mocht de gemeenschap mij selecteren als U21 coach, zal ik proberen te fungeren als informatiepunt voor managers die hun team willen ontwikkelen middels 1/2 talenten. De resultaten zullen belangrijk zijn, maar de voornaamste prioriteit zal liggen bij de ontwikkeling van spelers, die door Maupster en de rest van de Nederlandse community geselecteerd zijn om over enkele seizoenen een rol van betekenis te kunnen betekenen.

En, speciaal voor snow, deze keer zal ik de princeton-tactiek achterwege laten! Hoewel, als dat binnen de situatie de beste opstelling is, zal ik niet schromen ;) sowieso, Oranje Boven zal menigmaal gebruikt worden, waarbij ik wel reken op veel kritiek (graag zelfs!) zodat ik beter kan worden als manager!