BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > bekertornooi

bekertornooi

Set priority
Show messages by
From: Baseman
This Post:
11
221910.1
Date: 7/14/2012 8:50:54 AM
Overall Posts Rated:
11
Hoe komt het eigenlijk dat het bekertornooi zo weinig opbrengt?
ALs je de beker wint win je maar 300.000???? is wel weinig
Ik had gehoopt dat ik wat extra geld kon verdienen door lang in de beker mee te draaien, maar dat is niet zo.
Kan er niet wat meer geld verdiend worden met bekerwedstrijden?
Zo is het wat makkelijker voor lagere ploegen om wat winst te draaien

From: SnoobS

This Post:
00
221910.2 in reply to 221910.1
Date: 7/14/2012 4:13:12 PM
Overall Posts Rated:
22
elke week waar je wint krijg je ook al 50.000 dus als je dat allemaal meerekend heb je heel wat meer gekregen dan die 300.000 wat je aanbrengt toch.
Imo brengt het meer dan genoeg op maar dat is dan mijn opinie ook maar anderen zullen je wel gelijk geven en dan weer anderen zullen je ook ongelijk geven het is nu eenmaal zo dat we geen andere keuze hebben dan het te aanvaarden wat je krijgt en dat extra geld dan ook op een degelijke manier te besteden :)

This Post:
00
221910.3 in reply to 221910.1
Date: 7/16/2012 9:25:55 AM
Overall Posts Rated:
9696
neen, integendeel, meestal gaan de hogere ploegen dan met dat geld lopen, en wordt de kloof tussen de klasses alleen maar groter.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
221910.5 in reply to 221910.4
Date: 7/24/2012 6:32:44 AM
Overall Posts Rated:
471471
vroeger was het:

66% van stadion inkomsten voor de thuisploeg, 33% voor de uitploeg, ongeacht wie er won/verloor. Als een BBBL team dan tegen een bot moest spelen, terwijl al die andere teams thuis speelden, is dat onfair.

Bovendien, in je eigen stadion spelen of in een BBBL stadion tegen een BBBL ploeg spelen, das dan ook weer een enorm verschil.

Sommige ploegen spelen 6x na elkaar uit, anders 6x na elkaar thuis... Dus om die dingen te vermijden, is het teruggebracht tot wat het nu is. Tuurlijk, je vindt het mss weinig, maar bekijk het zo:

Stel, je speelt in ronde 1 tegen een BBBL ploeg, en je rivalen krijgen bots voor 5 weken... jij hebt dan 5 weken niks aan inkomen, daar dat je rivalen allemaal 5 weken geld krijgen. Wil je dan dat ze allemaal 5 weken 50k opstrijken, of dat ze stadion inkomsten krijgen (of 100k of meer per week, als je de algemene prijs wilt opkrikken? en mocht dat het geval zijn, dan zou de kloof tussen de divisies alsmaar toenemen, wat ook niet de bedoeling is...)

Ik zie de beker als een oefenmatch, die voor je geregeld is, waar je iets kan aan overhouden ( en je spelers een veel grotere XP verhouding krijgen dan in gewone matchen!). volgens mij moet je het zo bezien en niet anders ;) Voor het geld moet je het zeker niet doen :P

Last edited by AthrunZala at 7/24/2012 6:32:58 AM

This Post:
00
221910.6 in reply to 221910.5
Date: 7/27/2012 5:01:26 AM
Overall Posts Rated:
11
naar mijn mening is niet enkel het geld belangrijk in de beker.
het is belangrijker om zo ver mogelijk te raken naar gelang van je kunnen (bv. al als je in IV moet je niet hopen of je doelen leggen op kwartfinale, eerder ronde 6 of 7 maar dit is ook gezien hoeveel geluk dat je hebt bij de loting)
want als je ver geraakt krijg je meer supporters en abbo's. deze zijn dan goed voor lange termijn.
en het geld moet zeker niet meer zijn want een IV of III zal normaal nooit de beker winnen. en zo kan de BBB alsmaar meer verdienen en verdienen en word het verschil alsmaar groter en groter tussen DE GROTEN en dan de kleindere.