Härligt med en stark motkandidat. Betyder att min röst inte längre är självklar utan jag inväntar fortsatta valdebatten innan jag väljer vem jag röstar på
Har stort förtroende för både Fastberg och Manon och det måste vara första gången vi haft två så starka kandidater. Har endast varit med om två egentliga fighter om förbundskaptens roll tidigare, dels när SidiAmin och Skåning fightades om U21 säsong 6 och jag själv fightades med Sidi säsong 8 (Sidi drog tillbaks sin kandidatur och blev istället förbundskapten för seniorerna säsong 9). Sidi fick en del röster även säsong 7 för seniorlandslaget men var inte mycket till debatt den gången. Var väl lite mer kamp säsong 9 då Sidi slog Pajjan (denna gången som Pitte då han blev avstängt säsong 7 och startade nytt lag). För övrigt 12 säsonger sedan man senast kunde hitta något som liknar valduell. Sen dess har de motkandidater som funnits varken skrivet ett valtal eller deltagit i valdebatten med undantaget från en italienare och en litauer som fick väldigt dåligt stöd.
Får hoppas vi kan ha en bra duell och varför inte ännu fler kandidater