Ihan tyytyväinen voi olla oman joukkueen suorituksista tähän mennessä. Se yksi turha tappio painaa edelleen sieltä alkukaudesta, mutta peliähän tämä on =) tavoitteet ovat edelleen nousta ensi kaudella, tosin otetaan se nousu vastaan jos sitä tarjottimella tarjotaan ;) Ihan hienosti sullakin menee sarja ja kiva voittoputki päällä!
Joo olenkin katellut, että tulet tuossa mielessä vuoden jäljessä. Pekka kyllä näyttää lupaavalta pelaajalta, parempi palkka mitä minun Mikollani oli 19 vuotiaana! Minkälaista pelaajaa olet hänestä kaavaillu?
Alun perin ajattelin, että vien Mikon ja hänen treenikaverinsa Latvian pojan aikuisten majuun saakka. Tosin silloin kyllä mieluusti saisi pelata ylimällä sarjatasolla, että olisi varaa pitää heitä joukkueessa. Toisaalta eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, paitsi ensi kaudella nousun ;) siitä sitten seuraavalla kaudella nouset perässä. Pekka on silloin 21 nuorten MJssä, niin hänen varaan on hyvä rakentaa. MVP potenttiaalin pitäisi kaiken järjen mukaan riittää ihan aikuisten MJhin saakka takamiehillä, riippuu kai vähän minkälainen pelaaja on kyseessä.
Itse varmaan myisin jos saisin elävän legendan draftista, saisin hyvät rahat ja ostaisin vaikka HoF potenttiaalisen kaverin.
Yhden pelaajan olen treenannut U21seen,
(15100365). Joskus aikoinaan Maunon sain sattumalta U21 joukkueeseen. Nyt onkin jo toinen siellä, mutta eri maan väreissä. Toivottavasti vielä Mikkokin pääsisi, niin voi olla tyytyväinen =) Kivat rahat olet kyllä saanu Samista, taitaa olla vielä vähän sukan varressa pahan päivän varalle?
McCabe hankittiin juuri puolustuspelaajaksi joukkueeseemme. Ainakin sisätaktiikoilla pitäs olla aika vahvoilla. Niin ja torjuminen on tasolla 15, uskomaton! Kivana yksityiskohtana 11 blokkia yhdessä pelissä.