BuzzerBeater Forums

BB Suomi > U21 National Team Speeches / Ehdokkaiden vaalipuheet

U21 National Team Speeches / Ehdokkaiden vaalipuheet (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
231241.2 in reply to 231241.1
Date: 11/28/2012 4:11:22 PM
Zwölf
II.4
Overall Posts Rated:
687687
Second Team:
Zwölf 2
Terve kaikille,

minä olen rubbercube ja haen täten BB-Suomen U21-maajoukkuevalmentajan pestiä seuraavaksi kahdeksi kaudeksi. Katson kokemukseni ja kykyjeni riittävän hyvin hommaan taktiikkapuolella, mutta ehkä vielä erityisemmin treenipuolella. Pelipaikkavastaavana olen hankkinut varmuutta treeniohjauksen järjestelyyn ja toimiviin suunnitelmiiin nyt kolmisen kauden verran ja omalla joukkkueella olen tunkeutunut kakkosdivarin tasolle tukevasti.

Suomen U21:sen kannalta ajaisin sisään modernia ja monipuolista hyökkäys- ja puolustuspeliä, johon kuuluu myös hyvin monimuotoinen pelaajareservi eli kaikkea spesialisteista all-around-ukkoihin olisi odotettavissa vanhantyyppisiäkään unohtamatta. Treenin puolella taas Elastic effect tulisi olemaan suuren huomion kohteena.

Treenin ohjaamisessa kannatan pelipaikkavastaavasysteemiä, hyvin pitkälti nykyisellä menetelmällä. Aikuismajukoutsiin hene10:iin mulla on hyvät välit, kun olen hänen PF/C-vastaavana tälläkin hetkellä, joten pelaajien treenien suunnittelusta molempien maajoukkueiden kannalta en usko tulevan mitään ongelmaa.

Eipä tässä kai muita suuria linjoja ole esiteltävänä. Pikkuasioista tulee kuitenkin niin kova debatti että jätetään ne tonne väittelypuuhun :D

Hyvää alkanutta kautta toivottaen,
rubbercube

e: ai niin se piti tänne vielä laittaa, että ensinnäkin pahoittelut että asetun ehdolle vasta näin myöhässä. On myönnettävä että mietin riittääkö minulla aikaa BB:lle jatkossa U21-koutsille kuuluva määrä. Takaan, että jos minut valitaan pestiin, niin se aika laitetaan riittämään (ja hankitaan tarpeen vaatiessa lisää). Eli matsien kommentoinnista ja suunnittelusta yms. ei tarvitse karsia.

Last edited by rubbercube at 11/28/2012 4:15:19 PM

From: kingi44
This Post:
22
231241.3 in reply to 231241.1
Date: 11/30/2012 2:07:44 PM
Overall Posts Rated:
266266
morjens kaikille !

olen kingi44 ja olen taas ehdokaana . pistätään tämän homa käyntti joh ..

keron vähän itestäni aloitin joh kausi 6 ja sitä lähtein olen jääny kouku tähän peli välilä tuntu että tä on iha realinen toiminta .kun joku asia otta pähän tai joku peli on hävity tai on kiroitetu jotain väriin oneksi on myöskin hyviä jutuja ja managereita .

tässä olisi mun ajatukset .


Olen varma että voin tehdä näitä tehtäviä samoin kuin kuka tahansa. Mutta kun scouttaminen ja taktiikat ovat tärkeitä, ne ovat vain pieni osa työtä, Mun mielestäni tärkein osa työtä on viestintä ja into säilyminen ja laatun jatkuvuus ja halun louda kiinnostusta U21.asiat voi tehdä monilla tavalla .
toinen asia mitä pitä parantaa on treeni ja ohjastus 19 ja 20 vuotiaille. siloin on kyseissa on joukue joka edusta maame BB ssa, jonka tavoitteena on joukkue .
kolmas asia on että pelinpaikan vastavat ne ovat yhtä tärkettä kun managerit ja pelajat ja U21 valmentaja .halun että asiat eivät kourmautu heidän hartioitta .

U21 tehtvä on aika vaativa ja siloin pitäis sitoutu alusta lopu ja se vaati moni tekiötä yksi käsi ei taputta

Ystävällisesti kingi44