BuzzerBeater Forums

BB Danmark > U21 sæson 24

U21 sæson 24 (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
55
247045.1
Date: 09/02/2013 15:04:17
Overall Posts Rated:
754754
Så er sæson 24 ved at være færdig og det er blevet tid til at begynde forberedelserne til næste sæson. Det betyder at det er farvel til denne sæsons 21 årige U21 spillere.
De har virkelig præsteret en super sæson. Jeg må indrømme jeg ikke havde de største forhåbninger da jeg overtog holdet i starten af sæsonen og så de få spillere vi havde til rådighed. Men anført af Jan Sandager og Verner Bertelsen må man sige at det er gået over alt forventning. Der har været rigtig godt samarbejde fra spillernes managers, og der er blevet trænet rigtigt og godt! Og et EM hvor vi vinder 4 af 7 kampe må sige at være godkendt:)
Vi er i løbet af sæsonen kommet over 50% i wins all time, 116 sejre og 115 nederlag lige nu, håber vi kan gøre det til 117 sejre i dag ( en meget lige U21 kamp lige nu ), og vi er hoppet op som nummer 43 på verdensranglisten.
Af de 21 årige spillere er der to der har potentiale til at nå landsholdet, Verner Bertelsen (26601331) og Kaj Bøje Larsen (26601608) som lige nu er på transfer listen. De har begge Hall of fame potentiale og rigtige gode skills allerede, så bliver spændende at følge.

Resten af sæson 24 vil blive brugt til at kigge på spillere for de næste sæsoner, og få lavet træningsplaner fremadrettet. Man er altid mere end velkommen til at skrive hvis man træner en dansk spiller og vil vide hvad der skal til, eller vil snakke træning.
At der skal kigges på spillere vil betyde at holdånden falder til 1 og det vil ses på resultaterne, deruover vil der blive spillet med de 20 årige der er i spil til næste sæson, for at give dem noget mere erfaring. Men mere om de 20 årige senere.


This Post:
22
247045.2 in reply to 247045.1
Date: 09/04/2013 10:53:06
Overall Posts Rated:
99
Som Verners manager vil jeg også gerne sige tak for godt samarbejde og tillykke med den flotte sæson! :-)