Ik heb even mijn tegenstand bekeken aan mijn kant, aan jullie kant durf ik me niet aan hoe spannend het vorig jaar was hehe.
Ik denk dat ook deze kant onwijs dicht bij elkaar ligt dit jaar. Primoss gaat het erg lastig krijgen zonder versterkingen, en ondanks een prima playoff plek afgelopen jaar denk ik dat Natasja ook onderin meedraait. Daarboven zal het wel overal stuivertje wisselen zijn. WillemA liet vorig jaar echt megaratings zien op het einde en zal mee gaan doen om te bovenste plekken.
Monique, Thijs en stoosh hebben teams die toch wel erg oud aan het worden zijn! Vol met klasse, maar de vraag is of de spelers die klasse nog wel hebben tijdens de komende playoffs. Neophyte kan geweldige wedstrijden neerzetten maar heeft een zwakke bank, valt een van de toppers weg dan krijgt Neo het erg lastig. Mijn eigen target is minimaal playoffs halen, anders is mijn seizoen niet geslaagd, maar we gaan het zien
Ranking voorspelling - al zal het elkaar weinig maken en gaat de beker vast weer een grote invloed hebben
1 Monique
2 WillemA
3 Patrick
4 Thijs
5 stoosh
6 Neophyte
7 Natasja
8 primoss
Last edited by BB-Patrick at 9/20/2013 9:29:22 AM