Synes også lige jeg vil give mit besyv på problemstillingen.
Ved at stille med de bedste spillere, så er muligheden for at vinde kampe også større, for alle er vel interesseret i at DK vinder flest mulige kampe, så vi endnu engang kan komme med i en slutrunde. Det er efterhånden nogle sæsoner siden det sidst skete.
Om der så skal være en aldersgrænse og hvis ja, hvor den skal være, er i bund og grund op til landstræneren. Ser man på den lange bane, så vil det være en fordel at tage unge potentielle landsholdsspillere og gøre dem til stammen på holdet. Det vil give deres pågældende managers en økonomisk gevinst i form af øgede merchandise indtægter og spilleren øget erfaring og håbet om et godt landshold om 2-5 sæsoner.
Er det så værd at vente på at Danmark måske får nogle bedre spillere om nogle sæsoner? Det mener jeg ikke. Lad de bedste spillere spille uanset alder, såfremt der er en dedikeret manager bag spilleren. Holder han pågældende spiller i god form og bliver vedkommende stadig trænet, således eventuelle skill fald minimeres, så er alderen underordnet.
Lad de bedste spille, således Danmark igen kan komme med til en slutrunde!!