BuzzerBeater Forums

BB Danmark > U21 landsholdet søger hjælp

U21 landsholdet søger hjælp (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
22
250201.1
Date: 10/20/2013 6:05:33 PM
Overall Posts Rated:
754754
Lige nu består Dansk Basketball forbund af 3 managers , jeg selv U21 coach, RoqueSC landstræner og Jantzen som teknisk konsulent.

Vi har gang i noget rigtig godt med talentudviklingen for tiden, der er mange talenter i de nye årgange der bliver trænet godt. Og samtidig har vi et hold der lige nu kan gøre sig i de turneringen de spiller. Derfor har jeg brug for hjælp. Søger både scouts til at hjælpe med talentudviklingen, dvs holde kontakten til managers der træner danske talenter og holde vores database opdateret. Men søger også scouts/ assistenter til hjælp ved kampene. Der skal lidt detektiv arbejde til for at kunne lure modstandernes taktik og spillere. U21 spillere er aldrig færdigbyggede spillere, men ofte skæve med nogle høje skills man skal passe på og nogle lave skills man kan udnytte, så der lige noget arbejde i finde ud af dette.

Har man mod på at være med omkring landsholdsarbejdet er det bare at skrive til mig. Så tager vi den derfra.

Vi har gang i noget godt lige nu, og det kunne være rigtig fedt at få det op på et endnu højere niveau.

mvh

funzip

From: funzip
This Post:
22
250201.2 in reply to 250201.1
Date: 10/28/2013 7:45:55 AM
Overall Posts Rated:
754754
Så er der kommet tilgang til U21 Teamet. Jesper_nl manager for Team voldsom olfert (49903) er tiltrådt som assistent. I første omgang med ansvaret for at scoute og holde kontakten med de 19 årige inside spillere, som er en af vores bedste U21 årgange længe.

Jesper_nl har masser af erfaring med at træne spillere til U21 og har sågar Gert Johannesen der nu er udtaget til landsholdet og har fået sin debut der. Han har også trænet sidste sæsons U21 topscorer Jan Sandager og tidligere U21 spiller Yury Kovrov , derudover har han nu gang i Villiam Esbensen som både har kurs imod U21 og NT.

Håber i vil tage godt imod ham når han begynder at spamme managers med U21 potentiale.

Ser meget frem til samarbejdet.

From: Stump

This Post:
00
250201.3 in reply to 250201.2
Date: 10/29/2013 4:51:56 AM
Overall Posts Rated:
33
Tillykke med hjælpen.

Jeg syntes ikke selv jeg er nok inde i spillet endnu til at jeg kunne bidrage med noget, men fedt at Jesper steppede op.

Også tillykke med sejren i går.

From: funzip

This Post:
00
250201.4 in reply to 250201.3
Date: 11/2/2013 10:33:03 AM
Overall Posts Rated:
754754
:) takker.

Nu er BB Danmark ikke så stort, så alle der har lyst til at hjælpe er velkomne. Det kræver bare man bruger lidt tid på at sætte sig ind i tingene bla via de hjælpetråde der er blevet lavet. Og så tager vi den ellers derfra.