Mandag møder vi Uruguay på hjemmebane. De har 5 sejre i 5 kampe i denne sæson og ligger pt nummer 2 i turneringen, og 28 på verdensranglisten. Det er jo skræmmende nok må man sige. Men det skal dog siges at de 5 kampe de har vundet indtil videre, har været imod modstandere der ligger nummer 73 eller dårligere på verdensranglisten. 3 hold i 90erne faktisk. Så de har endnu ikke mødt rigtig modstand. Tilgengæld har de kunne spille TIE i alle kampe og har derfor den højeste holdånd hvilket ikke gør kampen nemmere.
Jeg har hele tiden luret på den kamp som en hvor vi kunne overraske. Men jeg må indrømme den optimisme lige er forsvundet sammen med den skade på 2 uger som Barker Farrell
(27750546) har pådraget sig. Barker er den spiller på U21 holdet med det højeste antal skillpoints, og det største SF talent jeg har set. Han er spilleren der kan give os en fordel mod de fleste hold så helt sikkert et stort tab.
Jeg tænker stadig at vi bliver nødt til at give kampen en chance, da der nok skal mindst 2 sejre i de sidste tre kampe til for at gå videre. Og Australien i sidste kamp på udebane ser rigtig svær ud.
Så mandag bliver et dansk U21 hold i ny opstilling, så kom og kig med
mvh
funzip